Des d'Aston Martin sempre han mirat de mantenir un perfil discret, i no fer falses il·lusions a la gent. És evident que hi ha molt d'optimisme i il·lusió per millorar els resultats que han obtingut en les últimes campanyes, una cosa que no serà difícil, però tampoc han volgut carregar-se de pressió. Prefereixen tenir paciència, i treballar en silenci, per esquivar les preguntes i l'atenció mediàtica. El problema és que això és molt complicat.
Perquè des que es va anunciar l'arribada d'Adrian Newey, l'expectació ha estat enorme. Van contractar l'enginyer amb més reputació de la història de Fórmula 1, que va ser capaç de crear un cotxe invencible en la seva etapa per Red Bull i per Williams, com demostren els resultats. I esperen que torni a repetir aquesta gesta, justificant l'enorme inversió que Lawrence Stroll va haver de realitzar fa un any, oferint-li un sou de 25 milions d'euros anuals.

L'enginyer britànic semblava tenir un acord pràcticament tancat amb Ferrari, però a última hora es va decantar pel projecte de l'escuderia de Silverstone. I ha dedicat una infinitat d'hores a crear un cotxe capaç de donar moltes alegries a Fernando Alonso, el referent del projecte, que somia a aconseguir la seva anhelada trenta-tresena victòria, que fa més d'una dècada que persegueix. I fins i tot, s'atreveix a pensar en el campionat.
Malgrat que ja té una edat molt avançada, 44 anys, l'asturià ha demostrat que es manté a un nivell sublim. El seu talent és inqüestionable, i el situa entre els millors de la història, però hi havia dubtes sobre si el físic li permetria continuar competint en l'elit. I ha tancat moltes boques, obtenint resultats fantàstics, malgrat que l'AMR 25 era un dels pitjors cotxes del paddock. A part, conserva una motivació intacta.

‘Magic’ confia plenament en la feina de Newey per poder tornar a tenir un cotxe competitiu, i les promeses que li han fet a Aston Martin li permeten tornar a il·lusionar-se.
Els motors Honda, un nou motiu per somiar amb el títol de F1
A l'arribada de Newey, i al canvi de normativa que s'implementarà a la Fórmula 1 a partir de la nova campanya, també cal afegir un nou factor que promet ser determinant.
Per què Aston Martin abandonarà els motors Mercedes, i Honda passarà a ser el seu principal proveïdor. Una notícia excel·lent per a Newey, que coneix molt millor aquests motors, després de la seva etapa a Red Bull, i sap perfectament el potencial que tenen. El 2026 pot ser l'any d'Alonso.