Tot just ha acabat la fase de lliga de la Champions League, el Barça ha fet la feina, i ja hi ha els primers pronòstics. Els blaugrana es van imposar al Copenhaguen i s'han classificat dins del top 8 de la competició. I això fa que els culers, que fa unes setmanes ho veien molt complicat, ara siguin molt més optimistes i tinguin dos partits menys que equips com el Reial Madrid, el PSG, l'Atlètic, l'Inter de Milà o la Juventus, que hauran de passar pel play-off.
El Barça aixecarà la sisena Champions
És per això que amb el Barça ja als vuitens de final i encara sense saber el resultat del primer sorteig de la ronda dels setzens de final de la màxima competició europea, hem preguntat a ChatGPT perquè ens faci un pronòstic de tota la Champions. I la intel·ligència artificial ha fet la seva aposta amb el resultat global dels dos partits de cada eliminatòria. I també ha apostat pels encreuaments, ja fent el seu propi sorteig d'aquest divendres i el de finals del mes de febrer.

El camí del Barça, més que complicat, començaria contra el vigent defensor del títol, el PSG. Tot i ser una eliminatòria molt igualada, els culers s'imposarien per un global de 3-4 als francesos, confirmant la revenja del partit de la fase de lliga. Després, ja als quarts de final, es trobaria amb l'Atlètic, a qui guanyaria als penals i després de patir molt. I a les semifinals el rival seria el Bayern de Múnic, el segon de la primera fase, i que hauria deixat pel camí el Reial Madrid.
Tot això, perquè a la final hi arribés l'equip de Hansi Flick, que s'enfrontaria en un duel ple de sentiments contra el Manchester City de Pep Guardiola. Una final a Budapest que seria molt igualada, amb un primer gol de Lamine Yamal al minut 23, amb l'empat d'Erling Haaland al 55, i amb el gol definitiu de Robert Lewandowski al minut 78. Seria la sisena orelluda culer, havent guanyat grandíssims equips, i sempre amb les eliminatòries molt igualades. Precisament, Haaland, Lamine Yamal i Lewandowski serien les grans figures d'aquesta Champions, segons ChatGPT.

El Reial Madrid, fora de la Champions als quarts de final
Si volem veure el camí del Reial Madrid, els blancs es quedarien als quarts de final contra el Bayern. El conjunt merengue no tindria excessius problemes per derrotar el Benfica al play-off, l'equip que tot just aquest dimecres l'ha deixat en ridícul. I als vuitens també derrotaria un altre equip portuguès, l'Sporting de Portugal.
Cal destacar que el defensor del títol, el PSG, perdent contra el Barça als vuitens, seria la gran decepció de la competició. Tampoc acabarien d'estar a l'altura el Chelsea, molt cremat pels duels anglesos, i l'Inter de Milà, rebent un sever correctiu als vuitens. Pel que fa a l'Arsenal, que ho ha guanyat tot a la fase de lliga, no podria combatre amb l'equip de Guardiola, gairebé imparable en el tram final de temporada.
L'aposta de ChatGPT a la Champions League 2025/26
