A diferència de la temporada passada, en la qual tothom podia recitar de memòria l'11 tipus de Hansi Flick, en l'actualitat aquesta situació ha canviat, fins al punt de ser pràcticament impossible encertar el 100% de l'alineació que pugui presentar l'entrenador alemany en el partit contra el Newcastle.

L'únic clar és que Alejandro Balde i Lamine Yamal, dos jugadors indiscutibles, són baixa per la lesió, baixes a les quals s'afegeix la d'un Gavi que segueix amb molèsties al genoll.

Nick Woltemade, un perill per la seva gran envergadura / Foto: Europa Press

L'acompanyant de Cubarsí amb el perill de Woltemade

Pel que refereix a la zona defensiva, amb Joan Garcia com a fix a la porteria, els únics dos noms que semblen segurs són el de Pau Cubarsí com a líder de l'eix defensiu i el de Gerard Martín com substitut d'Alejandro Balde en el lateral esquerre. Al flanc dret, el lògic és que jugui Jules Kounde, indiscutible la temporada passada, encara que no és descartable que acabi jugant Eric Garcia, el lateral dret en l'inici de la temporada.

El primer gran dubte sorgeix a l'hora d'apostar per l'acompanyant de Cubarsí en el centre de la defensa. L'adeu inesperat d'Íñigo Martínez ha obert un càsting que Hansi Flick encara no ha resolt. L'últim a provar va ser Eric Garcia, que va rendir a un excel·lent nivell en el partit contra el València. El problema és que el Newcastle té un davanter centre de 198 centímetres d'alt, Woltemade, el que convida a obrir la porta a un central de més envergadura. Si Flick vol intensitat i anticipació, l'elegit serà Araujo. Si prefereix posicionament i sortida de pilota, l'acompanyant de Cubarsí serà Christensen.

Hansi Flick, en un entrenament del Barça d'aquesta temporada / EFE

El substitut de Lamine Yamal i el 9, en el punt de mira

En el centre del camp, i malgrat que De Jong acaba de tornar de la seva microlesió, tot sembla indicar que jugaran el neerlandès al costat de Pedri, amb Fermín López per davant. També opta a ser titular Dani Olmo, en la mitjapunta, encara que el gran partit de l'andalús contra el València li dona cert avantatge, a més que el seu estil agressiu i directe sembla que s'adapta com un motllo a l'infern que li espera al Barça a St James' Park.

El segon gran dubte sorgeix en la línia ofensiva, en la qual només té assegurada la titularitat Raphinha. El brasiler apunta a ocupar la posició de Lamine Yamal, canviat de banda. Les altres 2 posicions se les disputen Ferran Torres, Robert Lewandowski i Rashford. El valencià ha començat molt bé la temporada com a davanter centre, encara que sembla que ha arribat el moment del retorn de Lewandowski, una vegada ha superat la lesió que li va deixar fora de joc en els primers partits. En cas de ser així, Rashford podria ser l'extrem esquerre, després de la seva gran actuació en el partit contra el València, en la qual va assistir Raphinha en el 2-0.

 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!