Patacada històrica del Manchester City. L'equip de Pep Guardiola, que havia estat el millor en la fase inicial del Mundial de Clubs, ha caigut eliminat en vuitens de final. I ho ha fet, sorprenentment, en mans de l'Al Hilal, que s'ha emportat en la pròrroga un autèntic partidàs amb set gols (3-4) al Camping World Stadium d'Orlando.

L'Al Hilal es carrega el Manchester City...

Gràcies a un doblet de Marcos Leonardo i els gols de Malcom, ex del Barça, i de Kalidou Koulibaly, l'Al Hilal s'ha carregat el Manchester City, provocant un autèntic terratrèmol en el Mundial de Clubs. I això que el partit no ha pogut començar millor per als de Pep Guardiola, que s'han avançat als nou minuts de joc amb un gol de Bernardo Silva, però, després del gol inicial del portuguès, el City s'ha topat amb un estel·lar Bono, autor de nombroses parades i a cadascuna més impressionant.

Les intervencions del porter marroquí han mantingut amb vida a un Al Hilal que ha estat tremendament efectiu de cara a porteria i ha certificat en la pròrroga un triomf històric. Aquesta victòria marca un abans i un després per al futbol àrab, mentre que el Manchester City, per la seva part, posa punt final a una temporada negra amb una nova patacada. Semblava que el Mundial de Clubs podia maquillar una mica el decebedor curs citizen, però no ha fet més que entelar-lo encara més.

... I el Fluminense envia a casa a l'Inter de Milà

D'altra banda, la de l'Al Hilal no ha estat l'única sorpresa dels vuitens de final. El conjunt saudita es veurà les cares amb el Fluminense, que hores abans ha vençut per 0-2 a l'Inter de Milà i s'ha convertit després de Palmeiras en el segon equip brasiler que disputarà els quarts de final del Mundial de Clubs. El conjunt de Renato Gaúcho s'ha avançat als tres minuts de partit per mitjà de Germán Cano, mentre que en el temps afegit, Hércules Pereira do Nascimento ha confirmat el triomf de Fluminense i l'altra gran campanada de la jornada i del torneig.

En definitiva, els dos partits de vuitens de final del Mundial de Clubs d'aquest dilluns s'han resolt amb dues sorpreses, a cadascuna més gran, i amb dos dels millors clubs europeus com el Manchester City i l'Inter de Milà eliminats i fent les maletes per tornar a casa.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!