Adrian Newey s'està trobant amb un obstacle important a l'hora de dissenyar el cotxe d'Aston Martin per a la pròxima temporada, on s'espera que facin un considerable pas endavant en comparació a aquest any. I és que en aquests moments és un miracle que aconsegueixin puntuar, i que algun dels seus dos pilots, Lance Stroll i Fernando Alonso, finalitzi entre els 10 primers classificats. I lluiten per no ser la pitjor escuderia de la Fórmula 1.

Una cosa que no sorprèn ningú, ja que des que va començar el curs van deixar molt clar que havien prioritzat l'any 2026, quan s'implementarà el canvi de normativa, i havien descuidat el d'aquesta campanya, raó per la qual l'AMR 25 s'ha quedat tan enrere d'altres marques com Ferrari, Mercedes, Williams, Red Bull, McLaren, i, fins i tot, d'Haas. Però Lawrence Stroll confia que les coses canviïn radicalment a partir de l'any següent.
Perquè va fer una gran inversió en poder firmar el prestigiós enginyer, aconseguint que rebutgés altres ofertes, i pagant-li un sou astronòmic. És conegut pels seus miracles i per l'excel·lent treball que ha fet en la resta d'escuderies on ha estat, i 'Magic' és el primer que està convençut que ho tornarà a fer. I està treballant sense parar, per poder tenir un cotxe competitiu des del primer dia, capaç de lluitar per victòries de forma habitual.

L'objectiu és evident, i és que a Aston Martin somien guanyar el títol de pilots i el de constructors. Però Newey, malgrat que s'ha mostrat optimista i ha assegurat que tot avança per bon camí, tal com estava previst, ara té un important problema que complica les coses. I és que no està sent capaç d'encaixar el motor Honda, que serà el que utilitzaran a partir del pròxim curs, abandonant el de Mercedes, un canvi que esperen que sigui un pas endavant.
Les dimensions no són exactament les mateixes, i això obliga l'enginyer britànic a haver de realitzar algunes modificacions al xassís, per poder solucionar-les.
Andy Cowell revela alguns secrets
Andy Cowell, el director general d'Aston Martin, ha revelat els plans a curt termini que tenen. I una de les primeres afirmacions és que el cotxe actual no rebrà gaires més actualitzacions, perquè tot l'equip d'enginyers i mecànics no es desconcentri en el desenvolupament de l'AMR 26.
Així mateix, també ha assegurat que han estat capaços d'identificar els punts febles que té el cotxe, i trobar una solució.