Un jugador del Barça ja s'ha atrevit a recollir les seves pertinences, i ha comunicat als seus companys que dirà adeu al llarg d'aquesta setmana. O com a màxim, en la següent, però la seva sortida ja està pràcticament tancada, i començarà un nou desafiament. Perquè està fart del càstig d'Hans-Dieter Flick, que el va relegar a l'ostracisme, i el va condemnar a ser l'última opció en les rotacions per a la seva demarcació, malgrat haver mostrat un rendiment acceptable.

El protagonista d'aquesta trista història és Iñaki Peña, que va aprofitar l'oportunitat que va tenir per reivindicar-se, i demostrar que estava preparat per ser important en el Camp Nou. Gràcies a la greu lesió és de Marc-André ter Stegen, va poder disputar una quantitat important de partits, i va deixar bones sensacions, firmant algunes actuacions molt destacades, com en el Clàssic, davant el Reial Madrid. I va millorar molt el nivell que havia mostrat amb Xavi Hernández l'any anterior.

Iñaki Peña amb la seva nòvia i el seu fill Instagram
Iñaki Peña

Desgraciadament, i quan vivia el seu millor moment des que va ascendir al primer equip, les coses van canviar de manera radical per a l'ex del Vila-real i del Galatasaray turc. La seva impuntualitat li va costar molt cara, i va ser durament castigat per 'Hansi', amb qui posteriorment va tenir una forta discussió, que va acabar en un divorci total i definitiu. I des d'aquell moment, el seu futur estava sentenciat, i ja sabia que havia d'anar-se'n.

Per si encara tenia alguna esperança de seguir en el Barça, la renovació de Wojciech Szczęsny, que va ser qui li va treure la titularitat, i la contractació de Joan García des del RCD Espanyol li van acabar per sentenciar del tot. Flick va parlar amb l'alacantí en els primers dies de pretemporada per deixar-li clar que no entrava en els seus plans, i Joan Laporta i Deco li han estat buscant un comprador. El problema és que no havien arribat ofertes en ferm i convincent.

Afortunadament, ara hi ha un equip que ja té tot pactat per fer-se amb els serveis de Peña, qui ja ha comunicat Pedri González, Pablo Paéz 'Gavi' i companyia que se n'anirà molt aviat.

El Como acollirà a Iñaki a préstec

L'equip que tindrà la sort de reclutar a Iñaki serà el Como, dirigit per Cesc Fàbregas, que ha arribat a un acord amb el Barça per a la seva cessió, amb una opció a compra.

Cesc Fàbregas Europa Press
Cesc Fàbregas

Prèviament, Peña firmarà l'ampliació del seu vincle per un any més, ja que quedava lliure en 2026, i Laporta i Deco no volien perdre'l totalment gratis.