USTEC ha reclamat 400 euros més de sou mensual per als docents per aixecar la vaga, però el Govern ho ha descartat. La consellera Niubó rebutja la proposta "maximalista" d'USTEC, que "no ajuda a acostar posicions".
L'ENQUESTA DEL DIA
Veus bé augmentar en 400 euros el sou dels docents?
El Nacional
Barcelona. Dimarts, 12 de maig de 2026. 20:20
Temps de lectura: 1 minut
Barcelona. Dimarts, 12 de maig de 2026. 20:20
Temps de lectura: 1 minut
