La matinada d'aquest dissabte a diumenge, els Estats Units han intervingut en la guerra entre l'Iran i Israel, bombardejant tres centrals nuclears del país. Arran d'aquest atac, l'Iran ja ha anunciat que hi haurà represàlies. L'ONU ha demanat a la comunitat internacional evitar "una espiral de caos" i prendre "l'únic camí", que és el de la diplomàcia.
L'ENQUESTA DEL DIA
L'atac dels EUA derivarà en una guerra a gran escala?
El Nacional
Foto: EFE
Barcelona. Diumenge, 22 de juny de 2025. 18:02
Temps de lectura: 1 minut
Foto: EFE
Barcelona. Diumenge, 22 de juny de 2025. 18:02
Temps de lectura: 1 minut
