Continua l'allau d'inversions internacionals a la capital catalana. Ara és Nike, la multinacional nord-americana qui ha triat Barcelona per estrenar el seu nou concepte de botiga Nike Live a Europa al llarg de 2019, amb la qual reforçarà la seva presència al país. Alhora, també té previst inaugurar el proper any el seu flagship —botiga insígnia, en anglès— a Madrid, segons ha informat Europa Press.

En concret, Barcelona ha estat escollida com una de les 12 ciutats claus del món per la firma esportiva nord-americana per desenvolupar el seu negoci i en què provarà Nike Live, un innovador concepte de botiga que combina les característiques digitals amb un entorn físic únic. El Nike Live de Barcelona, ​​que serà el primer d'Europa i el tercer del món després del de Los Angeles i Tòquio, estarà situat al centre comercial dedicat exclusivament als esports d'El Corte Inglés al Portal de l'Àngel, un dels carrers més comercials i cars de l'Estat.

La firma esportiva s'acosta al consumidor amb la seva nova aposta d'aprofitar el poder del digital per impulsar el seu creixement, accelerar en innovació i en la creació de productes per adaptar-se més a les necessitats dels nous clients.

Al costat de la Ciutat Comtal també comptaran amb aquest innovador concepte de botiga Nova York, Londres, Xangai, Pequín, Los Angeles, Tòquio, París, Berlín, Ciutat de Mèxic, Seül i Milà. La multinacional nord-americana espera que aquestes ciutats i països clau representin més del 80% del creixement de la marca fins al 2020.

El concepte Nike Live ja s'ha presentat a la botiga de la firma a Los Angeles el passat mes de juliol. Així, mentre que la propera està prevista a Tòquio durant la primavera, la de Barcelona estaria operativa per a la segona part de 2019.