El grup de consultoria global Brand Finance ha publicat un any més el seu informe anual, en el qual calcula el valor i l'Índex de Fortalesa de Marca de les principals empreses i organitzacions, atorgant una puntuació màxima de 100. Per segon any consecutiu, LALIGA repeteix com a millor marca espanyola en la categoria d'Entreteniment i, a més, es manté aquest any dins del Top10 de les 100 marques amb més fortalesa d'Espanya, en novena posició.
Segons Pilar Alonso Ulloa, Managing Director de Brand Finance, "LALIGA és la marca d'entreteniment més forta i valuosa d'Espanya. El 2023, LALIGA va llançar la seva nova identitat visual, nou logo i nou missatge "LA FORÇA DEL NOSTRE FUTBOL", amb el començament d'una nova era que manté el compromís d'inspirar i tenir un impacte positiu en la societat, connectant amb els més joves."
Per a Ángel Fernández, director de Marca Global i Estratègia de LALIGA, "és molt important per a nosaltres consolidar-nos en el rànquing de Brand Finance, més si cap en aquesta temporada. Aquest any, en el qual hem canviat la identitat visual de LALIGA, era més complicat mantenir-se i aconseguim, una vegada més, aparèixer en el Top10 en Fortalesa de Marca. Amb la FORÇA DEL NOSTRE FUTBOL reivindiquem l'orgull de ser part d'una competició que inspira a tots ens ajuda a créixer com a persones i com a societat".
Des de l'any 2019, que va ser la primera edició on es va incloure una marca esportiva entre els rànquings de Brand Finance, LALIGA continua sent part d'aquesta classificació realitzada per la companyia i a més considerada com a marca d'Entreteniment, transcendint més enllà de l'esport.
En el rànquing d'aquest any, LALIGA es posiciona, novament, com l'única marca d'entreteniment que aconsegueix entrar en el Top100 de Brand Finance. Igualment, LALIGA es manté dins del top10 en Fortalesa de marca, sent l'única companyia de la categoria d'entreteniment i, a més, situant-se entre grans marques com Mahou, Estrella Damm, Correus o CaixaBank.