El Grup Parlem continua l’estratègia d'expansió territorial replicant el seu model d'èxit com a operadora de proximitat al País Valencià amb la marca Aproop. La firma està creixent ràpidament i obrint mercat al País Valencià, de manera que preveu incrementar la facturació un 50% a finals del 2024, així com assolir una quota de mercat del 3% com a operadora de proximitat.
Aproop presenta ara una imatge de marca i una pàgina web noves amb l’objectiu de reforçar els seus valors i els seus productes com a l'operadora de telecomunicacions valenciana més coneguda a la zona. La nova imatge de marca d’Aproop es dona a conèixer amb la campanya 'Canvia el que et canvia'.
El Grup Parlem s'està expandint pels territoris de parla catalana gràcies a la seva especial aposta per l'atenció propera, de qualitat i en català-valencià
Aquest rebranding de la companyia té per objectiu modernitzar la imatge de marca per reflectir millor els valors, la missió i la visió actuals de l'empresa. Aproop Telecom vol adoptar una imatge més contemporània i fresca per alinear-se millor amb els seus clients i, alhora, diferenciar-se de la competència, en un mercat de telecomunicacions molt competitiu. En definitiva, Aproop vol redefinir la seva identitat de marca per mostrar clarament els seus avantatges competitius i atraure nous clients, connectar amb una audiència més àmplia i destacar-se de la competència, segons el seu model de proximitat.

Amb la voluntat de proporcionar una experiència excepcional als clients, la companyia també continua invertint en l’atenció al client en les àrees de suport per respondre encara més ràpidament a les necessitats dels seus usuaris. Paral·lelament, Aproop col·labora amb organitzacions locals i participa en esdeveniments comunitaris per generar impacte a la comunitat.
Cremaet, la millor companyia
Aproop es defineix com a una operadora que parla el mateix idioma que els seus clients, que els tracta bé i els escolta, i en la qual les úniques sorpreses que hi ha, són bones. Una operadora que ofereix tot allò que una mare o un pare voldrien per als seus fills: una bona companyia. Per això, dins la campanya 'Canvia el que et canvia', també presenta el nou personatge de marca: Cremaet. El personatge vol personificar l'actual situació dels consumidors vers les empreses de telecomunicacions tradicionals, que no donen resposta a les seves demandes, en contraposició a Aproop Telecom que els acompanya i els escolta per oferir-los una experiència excepcional.
Aproop es defineix com a una operadora que parla el mateix idioma que els seus clients, que els tracta bé i els escolta, i en la qual les úniques sorpreses que hi ha, són bones
Per altra banda, també es dona a conèixer la nova web corporativa, que presenta un redisseny complet, tenint en compte la nova identitat de marca. La pàgina incorpora nous elements que la fan més visual i intuïtiva, i nous continguts: pàgines més completes amb fitxes tècniques més atractives, FAQ’s ampliades, informació corporativa de marca i un buscador de botigues pròpies i distribuïdors autoritzats, entre altres millores.

La replica al País Valencià del model d’operadora de proximitat de Parlem, a través d’Aproop, és el primer pas de l’objectiu a llarg termini de la societat de liderar diverses operadores regionals de proximitat a territoris amb una cultura pròpia de la resta de l’Estat espanyol i en l’àmbit europeu. D’altra banda, el Grup Parlem s'ha proposat duplicar l'EBITDA durant l'any 2024 i la seva aposta per Aproop és una de les línies estratègiques per aconseguir aquest objectiu ambiciós.