El Grup Parlem continua l’estratègia d'expansió territorial replicant el seu model d'èxit com a operadora de proximitat al País Valencià amb la marca Aproop. La firma està creixent ràpidament i obrint mercat al País Valencià, de manera que preveu incrementar la facturació un 50% a finals del 2024, així com assolir una quota de mercat del 3% com a operadora de proximitat.  

Aproop presenta ara una imatge de marca i una pàgina web noves amb l’objectiu de reforçar els seus valors i els seus productes com a l'operadora de telecomunicacions valenciana més coneguda a la zona. La nova imatge de marca d’Aproop es dona a conèixer amb la campanya 'Canvia el que et canvia'.  

El Grup Parlem s'està expandint pels territoris de parla catalana gràcies a la seva especial aposta per l'atenció propera, de qualitat i en català-valencià

Aquest rebranding de la companyia té per objectiu modernitzar la imatge de marca per reflectir millor els valors, la missió i la visió actuals de l'empresa. Aproop Telecom vol adoptar una imatge més contemporània i fresca per alinear-se millor amb els seus clients i, alhora, diferenciar-se de la competència, en un mercat de telecomunicacions molt competitiu. En definitiva,  Aproop vol redefinir la seva identitat de marca per mostrar clarament els seus avantatges competitius i atraure nous clients, connectar amb una audiència més àmplia i destacar-se de la competència, segons el seu model de proximitat. 

aproop alcoi / Aproop
Fotografia de la inauguració del local d'Aproop a Alcoi / Foto: Aproop

Amb la voluntat de proporcionar una experiència excepcional als clients, la companyia també continua invertint en l’atenció al client en les àrees de suport per respondre encara més ràpidament a les necessitats dels seus usuaris. Paral·lelament, Aproop col·labora amb organitzacions locals i participa en esdeveniments comunitaris per generar impacte a la comunitat

Cremaet, la millor companyia 

Aproop es defineix com a una operadora que parla el mateix idioma que els seus clients, que els tracta bé i els escolta, i en la qual les úniques sorpreses que hi ha, són bones. Una operadora que ofereix tot allò que una mare o un pare voldrien per als seus fills: una bona companyia. Per això, dins la campanya 'Canvia el que et canvia', també presenta el nou personatge de marca: Cremaet. El personatge vol personificar l'actual situació dels consumidors vers les empreses de telecomunicacions tradicionals, que no donen resposta a les seves demandes, en contraposició a Aproop Telecom que els acompanya i els escolta per oferir-los una experiència excepcional.  

Aproop es defineix com a una operadora que parla el mateix idioma que els seus clients, que els tracta bé i els escolta, i en la qual les úniques sorpreses que hi ha, són bones

Per altra banda, també es dona a conèixer la nova web corporativa, que presenta un redisseny complet, tenint en compte la nova identitat de marca. La pàgina incorpora nous elements que la fan més visual i intuïtiva, i nous continguts: pàgines més completes amb fitxes tècniques més atractives, FAQ’s ampliades, informació corporativa de marca i un buscador de botigues pròpies i distribuïdors autoritzats, entre altres millores.  

03 aproop / Aproop
Ciutadans encuriosits s'adrecen als membres de la paradeta d'Aproop durant una trobada d'Escola Valenciana / Foto: Aproop

La replica al País Valencià del model d’operadora de proximitat de Parlem, a través d’Aproop, és el primer pas de l’objectiu a llarg termini de la societat de liderar diverses operadores regionals de proximitat a territoris amb una cultura pròpia de la resta de l’Estat espanyol i en l’àmbit europeu. D’altra banda, el Grup Parlem s'ha proposat duplicar l'EBITDA durant l'any 2024 i la seva aposta per Aproop és una de les línies estratègiques per aconseguir aquest objectiu ambiciós.