Food Delivery Brands (FDB) i Yum! Brands Inc. (Yum!) han acordat revisar alguns termes i objectius de la seva aliança estratègica per ajustar-los a la nova realitat.

L'aliança, firmada el desembre de 2018, va convertir Food Delivery Brands a l'operador global líder en pizza delivery, amb prop de 2.500 establiments repartits en 36 països i un mercat potencial de 500 milions de consumidors. A més, amb aquest acord, Food Delivery Brands es va convertir en el màster més gran franquiciat de Pizza Hut del món per nombre d'establiments.

Entre altres coses, ambdós grups han consensuat modificar aspectes rellevants del seu acord estratègic, com l'extensió del termini per assolir l'objectiu d'obertures fixat per als primers 10 anys en un any addicional i revisar la distribució de les obertures per mercat.

A més, reajusten el calendari de conversió de les botigues Telepizza a Xile i Colòmbia, retarden el període i els llindars d'aplicació de les penalitzacions per retards en la consecució dels objectius d'obertures, i revisen les condicions i objectius per a l'obtenció dels incentius per obertures.

"La revisió del nostre acord subratlla la confiança de Yum! en la solidesa i fiabilitat de Food Delivery Brands i demostra la voluntat d'ambdues companyies de continuar creixent i reforçant el nostre lideratge al sector de pizza delivery a tot el món", va declarar en un comunicat el conseller delegat de Food Delivery Brands, Jacobo Caller.

Així mateix, dins de l'acord, Yum! ha exercitat l'opció de compra sobre la nua propietat dels signes distintius de Telepizza el dia d'avui. Tal com va recordar en el seu moment, Food Delivery Brands conservarà l'usdefruit sobre tots els signes distintius de Telepizza i continuarà operant amb la marca, tal com estava establert en l'acord estratègic.