El Grup Bon Preu ha invertit, aproximadament, 1,9 milions d’euros a abaratir el preu de la carn i el peix en els establiments de Bonpreu, Esclat i BonpreuEsclat supermercat-online. L'objectiu és que els clients notin menys l'efecte de la inflació.

El Grup Bon Preu inverteix aproximadament 1,9 milions d'euros per reduir l'efecte de la inflació en els seus supermercats

Així doncs, els 200 establiments de Bonpreu i Esclat i la botiga de compra online bonificaran un 5% de l’import de les compres fetes en les seccions de carn i peix fresc, tant de taulell com envasat. Les bonificacions es realitzaran en aquestes dues seccions perquè són fonamentals per a tenir una alimentació saludable i no es van veure beneficiades per la reducció de l’IVA aplicat pel govern espanyol a començaments d’any. Aquesta mesura s’aplica amb la targeta client del Grup, que ja inclou un 1% habitual i se li suma un 4%, de moment, fins al 18 de juny de 2023. 

 Aquest descompte és en format bonificació, és a dir, queda acumulat a la guardiola de la targeta de fidelització i el client amb aquesta targeta pot gaudir d’aquest descompte en qualsevol secció o producte comprat als supermercats Bonpreu i Esclat o a BonpreuEsclat supermercat-online. 

Els 200 establiments de Bonpreu i Esclat i la botiga de compra online bonificaran un 5% de l’import de les compres fetes en les seccions de carn i peix fresc

Com a part de la seva filosofia corporativa, Bon Preu treballa constantment per adaptar-se a la situació i necessitats dels seus clients. Tant és així, que BonpreuEsclat supermercat-online és un dels més econòmics de l’Estat segons l'Observatorio Consumo Claro. A més, BonpreuEsclat Energia i EsclatOil també són valorats pels seus preus competitius per la Comisión Nacional de los Mercados y la Competencia i per l'Organización de Consumidores y Usuarios.

Per aquest motiu, en un context com l’actual, caracteritzat per la inflació i l’augment generalitzat dels preus, el Grup Bon Preu considera absolutament necessari sumar esforços per limitar l’impacte d’aquesta situació en l’economia familiar dels seus clients i acotar els increments dels preus, encara que sigui en detriment del seu marge comercial. 

Algunes de les iniciatives que el Grup Bon Preu ha dut a terme per reduir l'efecte de la inflació:

  • Durant el període del 10 de gener al 6 de març, Bon Preu ha posat en marxa una campanya per potenciar tots els productes de la seva marca pròpia, ajustant el seu marge, amb l’objectiu de donar el màxim suport possible a les economies domèstiques.
  • Bon Preu també ofereix quinzenalment i com a política comercial habitual nombroses promocions i descomptes, tant al servei online com als seus establiments, com per exemple:

-Ofertes quinzenals en més de 750 productes d’alimentació.
-Descomptes mensuals en segones unitats d’un mateix producte al 50% o 70%.
-Promocions personalitzades en les seccions de frescos i alimentació.
-Descomptes de fins al 50% en productes aptes per al consum, però propers a la data de caducitat.
-Ofertes especials de carn i fruita durant el cap de setmana.
-Vals de retorn del 50% o el 100% de l’import de la compra a bescanviar en les següents compres.
-Gratuïtat en el cost del servei de BonpreuEsclat online durant les 5 primeres compres.
-Amb la targeta client, els clients acumulen un 1% de cada compra a la guardiola.