Parfois té una bossa per al diari, que explica amb un estampat amb tons a contrast i dissenys que no trobaràs en cap altre lloc. Es tracta d'una bossa d'espatlla, gran i confeccionada en niló, que podràs utilitzar tot el dia i per molt temps.
De les bosses més combinables i atractives de Parfois
Aquesta és una bossa de Parfois XL, que ja d'entrada la seva mida ens parla que és espaiós perquè puguis portar tot el que necessitis per als dies més agitats. Amb una corda ajustable que et permet portar-lo creuat o penjat a l'espatlla en un lateral i seguir amb el mateix estil.
El seu disseny frunzit tipus bossa en la part superior, et permet tancar-lo amb un cordó per a un millor tancament i amb un estil relaxat. La nansa d'espatlla també és extraïble en cas que vulguis portar-lo amb les nanses de cordó per a espatlles, a més d'explicar amb ganxos que les mantenen al seu lloc de manera ferma i segura, sense preocupar-te perquè es deixin anar amb el pes.
Bossa de Parfois
Aquestes nanses de cordó són acolorides i a to, combinant un teixit entrellaçat de colors blau, blanc, vermell i negre que resulten encantadores. A l'interior compta amb una butxaca de cremallera que manté les teves coses encara més protegides. Està confeccionat en polièster, amb un acabat llis i durador.
Els colors de l'estampat són tot un encant, combinant tons marró, blanc, negre i blau amb pintes i lunars petits que mantenen el contrast en tot moment. El llarg màxim de la nansa és de 55 cm, així que tens una bona folgança per ajustar.
Aquesta bossa de Parfois està acaparant totes les mirades perquè compta amb un estil molt versàtil i que va amb els estils més casuals, sent ideal per al dia a dia, anar de passeig, al gimnàs o on se t'ocorri.
Aquesta bossa compta amb costures que mantenen la forma en tot moment i que a més aporten més flexibilitat i adaptabilitat a les coses que portes a l'interior. El preu ja t'ho hem comentat, 29,99 euros.