Segur que ja has notat l'important descens de les temperatures. Ens trobem en el ple hivern i ens ve de gust utilitzar abrics, jaquetes i jerseis de punt. Precisament, aquestes són les peces més venudes de les rebaixes. És moment d'aconseguir una bona peça al millor preu.
No obstant això, les principals marques 'low cost' ja han tret algunes novetats per a aquests mesos. Molt acolorides per alegrar la pròxima primavera. Massimo Dutti té una peça d'important qualitat. Es tracta d'un jersei amb el què no passaràs fred i destacaràs.
Jersey amb coll mariner
El coll mariner i el color taronja són l'últim crit en moda
La firma presenta un jersei de coll mariner, una de les màximes tendències. És realment ampli en forma d'vela. Amb barreja de llana. Massimo Dutti ha triat el color més vistós. Aquesta temporada serà un dels més utilitzats, el taronja.
La peça costa 79,95 euros i està disponible a dues talles. XS-S o M-L. És un jersei ampli. Confeccionat en teixit de llana i cashmere. Tall folgat. Coll mariner. Acabats acanalats. Fet a Espanya.
És un jersei molt elegant. Ideal per utilitzar en el teu dia a dia. Es pot portar a la oficina o a un sopar amb amigues. T'asseurà genial combinat amb una blazer. Millor en colors foscos perquè destaqui.