Aquest dissabte se celebra el Festival de la Cançó de Eurovisió. Un esdeveniment que tots neguen seguir, però que acaba aconseguint audiències notables, així com genera un gran seguiment a les xarxes socials.

Són molts els que asseguren que guanyarà Ucraïna, però també ho són els que asseguren que Chanel té moltes possibilitats. Els mateixos que van criticar que no s'apostés per Rigoberta Bandini i el seu 'Ay mamá' per la seva apologia dels pits de la dona i critiquessin l'elecció de Chanel, ara es desviuen per la cantant que finalment representarà a Espanya aquest dissabte 14 de maig.

Mercadona t'ajuda a seguir Eurovisió en les millors condicions

Un esdeveniment a l'èxit del qual han volgut apuntar-se algunes distribuïdores. És el cas de Mercadona. La cadena valenciana de supermercats, conscient que Eurovisió és un tema que arrasa a les xarxes, ha aprofitat aquesta tirada per fer algunes recomanacions als consumidors per seguir el certamen en les millors condicions. I ho ha fet proposant set plats típics de diferents països perquè famílies i grups d'amics es reuneixin al voltant de la taula mentre gaudeixen d'aquesta vetllada musical.

L'empresa de Juan Roig ha publicat un vídeo a les xarxes amb "7 idees per viure Eurovisió a la teva taula". I en ells fa proposades com la pizza de pollastre per recolzar a Itàlia, la truita de patates i el gaspatxo fresc per animar a Espanya, les salsitxes per apostar per Alemanya, el salmó fumat amb un toc de llimona per als partidaris de Noruega, els pastissos de pessebre per a Portugal, els crepès de xocolata i maduixa i els crostons amb formatge camembert per als quals aposten per França, i per l'amanida amb formatge feta, cogombre i tomàquet i iogurts grecs de diferents sabors per als seguidors de Grècia. Sens dubte, una forma ideal de complementar una nit temàtica que, com dèiem, ningú no veu però arrasa en audiències.

Lidl també aposta per Eurovisió

Es pot dir que Mercadona no és l'única que s'ha apuntat a aquesta tendència. A Lidl també ho van fer el passat 5 de maig. Aquell dia la distribuïdora alemanya va llançar uns cupons amb descomptes per a alguns dels productes típics de diferents països d'Europa. Lidl va batejar aquesta campanya amb el títol 'Lidl's living a celebration' i proposava descomptes per a productes com la truita de patates (Espanya) o les lasanyes de carn o verdures (Itàlia), entre d'altres.