Mercadona posa a la venda a totes les seves botigues l'oli d'oliva més buscat que ve de Catalunya, i no estem parlant de qualsevol oli, sinó d'un extra verge que té bondats molt bones per a tot el que vulguem i que està elaborat per Casa Jonquera.
S'ha posat bastant de moda, a més que té reconeixements internacionals que han fet que es llauri encara una millor reputació. Si ens preguntes, Collita Primerenca Arbequina és un oli d'oliva que no pot faltar a la nostra cuina.
Com sabem, l'oli d'oliva és d'aquests productes que no poden faltar a casa nostra, i aquest oli et costarà menys de 4 euros a la botiga online del supermercat valencià fins i tot tenint en compte la qualitat que té.
L'oli d'oliva que tothom està comprant a Mercadona per una sola raó: és ideal per a qualsevol cosa
Collita Primerenca Arbequina és la presentació d'aquest oli d'oliva verge extra, el qual ens vindrà bé per a qualsevol cosa. La seva ampolla té una aparença elegant amb tocs exclusius que deixen entre veure la qualitat d'aquest producte.
Ha estat elaborat amb les millors olives, sense defectes i amb les millors característiques amb una bona criança. La seva acidesa i el seu sabor és indiscutible, i tot bon coneixedor d'oli d'oliva que el provi dirà que és dels millors que pots aconseguir.
És perfecte per consumir-lo juntament amb amanides o per preparar-lo en sofregits amb altres ingredients. Per exemple, anirà molt bé amb amanida de tomàquet, ceba i bonic. Sota en grasses i amb una consistència ideal per a la cuina, aquest oli disminuirà el colesterol dolent i alhora els triglicèrids.
No només això, sinó que també n'implicarà molts altres més beneficis, tal com qualsevol oli d'oliva. Podrem aconseguir una ampolla de mig litre per tan sols 3,95 euros, sent un dels millors olis en relació qualitat-preu que podem comprar a Mercadona.
