Els vestits estampats i colorits són vestits que normalment relacionem amb l'estiu i és que és normal trobar-se peces florides i plenes d'alegria. Tanmateix, això no té per què ser sempre així, ja que la moda dona lloc per a tot i si es combinen bé els elements, es poden aconseguir dissenys diferents del convencional.

Això és el que Sfera ve a proposar durant aquesta temporada i és per això que se les ha enginyat per oferir un vestit fora del comú i que voldràs utilitzar durant aquestes festivitats.

Clàssic i amb un color únic

Com t'hem esmentat anteriorment, la marca ha volgut atrevir-se amb una proposta fora del convencional i per això resulta una peça impossible de no mirar. És el nou vestit estampat de Sfera amb tons grocs i verds que és tot elegància.

El primer que ha cridat l'atenció d'aquest vestit és el to groc pollet i el seu estampat en color negre que fa el contrast perfecte per enlluernar durant les festivitats. El vestit compta amb un disseny màniga llarga i punys tancats que et brinden una figura més estilitzada.

Vestit estampat de Sfera

El seu coll de solapa a bec rememora als vestits i camises més elegants i compta amb un botó per al seu tancament, mantenint-lo ajustat.

Si estàs buscant un vestit que realci els atributs de la teva cintura, aquest model et ve molt bé, doncs compta amb peça al mig que ajusta el vestit a la zona de l'abdomen i fa que la faldilla tingui un efecte més elegant encara.

Està confeccionat en una tela suau i lleugera, per això a mesura que camines, la faldilla es mou de manera elegant. És de tall llarg, per la qual cosa arriba gairebé als turmells, així podràs combinar-lo amb els teus botins o botes de canya alta i sens dubte farà joc.

Té a més un toc setinat que reforça aquest estil relaxat i que recorda als camisers més còmodes i clàssics de tots els temps, adaptant-se a més a figures amb diferents característiques.

La marca ha fet el llançament d'aquest vestit a 3 talles: S, M i L, així que hi ha per a tothom, per la qual cosa podràs consultar al web la seva disponibilitat al moment de comprar.