L'avenç de la tecnologia és imparable i amb ella el món creix a passos lleugers. Una cosa que es veu reflectida, no només en el dia a dia o la vida real, sinó també en la realitat virtual. Una realitat que cada vegada és més palpable i que ara comença a involucrar marques que fa uns anys ni ens imaginàvem.

Algú podria pensar que H&M tindria una cosa per veure amb els famosos TNFs? Nosaltres no! Però ha passat. I si tu ets de les persones que està submergida i coneix tot el tema, aquesta innovació de la marca sens dubte captarà la teva atenció.

Per no perdre mai l'estil

Lluir bé en el dia a dia és el propòsit de molts, però t'imagines que els teus personatges virtuals puguin comptar amb la mateixa roba que utilitzes diàriament? Doncs hem de dir-te que H&M porta a Espanya la roba virtual. La nova tendència del metavers ja és aquí.

La marca ha fet oficial el llançament de la seva primera col·lecció de roba per a videojocs i que està donant la volta al món. Aquesta et permet adaptar la roba que sempre t'ha agradat i amb un toc futurista als teus avatars virtuals.

Es tracta d'una línia que ha estat treballada a través d'experts en aquest tipus de plataformes i que fins i tot compta amb la col·laboració de personalitats que formen part de la posada en escena, com ho fa en aquesta oportunitat Maisie Williams.

Maisie Wiliams amb la col·lecció virtual de H&M

Maisie Wiliams col·labora amb la col·lecció virtual de H&M / H&M

Accés limitat

Si bé és un començament, has de saber que no tots tenen accés a la compra d'aquesta col·lecció de H&M. La marca ha implementat una estratègia a través de la qual els interessats tindran la possibilitat de concursar i guanyar l'oportunitat d'aconseguir una peça virtual.

Les opcions són molt variades, perquè pots trobar tota mena de peces com a abrics, gorres i peces que s'adapten a les tendències actuals. Amb colors cridaners, molta brillantor i aquest efecte virtual i futurista que caracteritza a aquest tipus de realitats.

Segons les previsions dels experts, és només qüestió de temps perquè totes les marques comencin a implementar aquest tipus de línies a les seves col·leccions tal com ha fet H&M.