Conil de la Frontera, una destinació estrella de la costa gaditana amb allotjaments econòmics

La província de Cadis és una de les més visitades del país gràcies tant el turisme nacional com l'internacional. No en va posseeix alguns dels pobles més bonics d'Espanya i moltes de les millors platges d'Andalusia. Un clar exemple del que podem trobar a l'esmentada província és la localitat de Conil de la Frontera, un dels pobles més bonics i turístics de la zona, i que té unes platges perfecta per als quals busquen unes vacances de sol i sorra.

Una destinació icònica de sol i platja

conilgrande

Platja de Conil de la Frontera

Com cada any són més els que aposten per Conil de la Frontera com la seva destinació de vacances, hem decidit veure a Booking quins allotjaments podem trobar a la localitat al millor preu.

El primer d'ells és l'Hotel Tres Jotes Conil, amb una valoració mitjana de 7,7. Aquest allotjament està a 8 minuts a peu de la platja i en el centre del bonic poble emblanquinat de Conil de la Frontera. Les habitacions tenen aire condicionat, bany privat i TV de pantalla plana, a més a un preu que no arriba ni als 50€. Concretament ens podem allotjar dues persones a partir de 48€ la nit. Un hotel en aquell que tenim l'opció també d'esmorzar, i del qual llegim comentaris com aquest: "El personal de l'hotel encantador. No hi havia inconvenients per a res. La neteja excel·lent i els llits eren còmodes, no eren tous."

tresjotas

Hotel Tres Jotes a Conil

Una altra opció econòmica que trobem a Conil de la Frontera és l'Hostal les Parcel·les. Assoleix a Booking una valoració mitjana de 6,9 amb comentaris com aquest: "Relació qualitat preu molt bona. Bona ubicació a prop de tot. Davant té un Carrefour market. Personal molt amable. Net. Segurament repetim."

L'Hostal les Parcel·les ofereix allotjament amb aire condicionat a Conil de la Frontera. També compta amb recepció 24 hores i barbacoa. Compta amb piscina a l'aire lliure de temporada, WiFi gratuïta i aparcament privat gratuït.

parcel·les

Hostal Las Parcelas a Conil

Les habitacions estan equipades amb armari, TV de pantalla plana i bany privat a més que podrem disposar d'una petita nevera. I per si no en tinguéssim prou amb la platja de Conil, a l'hotel tenim disponible un solàrium.

El preu que veiem a Booking és a partir de 41€ la nit per a dues persones, un preu realment assequible tenint en compte com de demandat que està Conil de la Frontera, una destinació de vacances que aquest 2022 tornarà a rebre milers de turistes a la recerca de tot el bo de la província de Cadis.

(Aquest mitjà no es responsabilitza de canvis en les valoracions)