Mercadona ha tornat a donar a la diana amb un producte de cosmètica assequible que enamora les dones majors de 50 anys, el sérum refermant Sisbela de la línia Deliplus, valorat en tot just 5,50 euros. En un panorama on moltes firmes de luxe proposen cremes antiedats d'elevat cost, aquesta opció low-cost ha trobat el seu buit gràcies a una fórmula eficaç, recolzada per expertes i avalada per milers de consumidores.

Dissenyat especialment per a pells madures, aquest sérum conté un 12% de silici, un component que tonifica, millora la textura i aporta un efecte tensor que moltes usuàries noten des de les primeres aplicacions. A més, inclou elastina, responsable de la flexibilitat i fermesa cutània, i centella asiàtica, reconeguda per les seves propietats antiinflamatòries, calmants i regeneradores de la barrera cutània.

Serum de Mercadona
Serum de Mercadona

L'efecte ha estat immediat: dones de més de 50 anys han incorporat el sérum en la seva rutina diària i el comparteixen en xarxes socials, mentre que expertes com la infermera i dermocosmètica Esther Gaya destaca que "Mercadona té un actiu antiedat que pot utilitzar tothom". Tot això ha disparat la demanda fins al punt que, en molts punts de venda, el producte comença a escassejar.

Cosmètica accessible amb suport professional

L'èxit d'aquest sérum rau no només en el seu preu assequible, sinó també en la percepció de qualitat real. A diferència de molts cosmètics que prometen resultats sense complir, el Deliplus Sisbela refermant ofereix un envàs compacte, estètica sòbria i una fórmula amb ingredients recolzats per la ciència cosmètica. A més, el preu, 5,50 euros segons actualització del 12 d'agost de 2025, el converteix en una alternativa especialment atractiva en temps d'inflació.

No és l'únic producte de Mercadona que ha aconseguit reconeixement en els últims mesos. Per exemple, la crema facial "Textura Rica 24h Hidrata" ha estat seleccionada per la OCU com una de les millors hidratants del mercat gràcies a la seva relació qualitat-preu, i també ronda els 5 euros. Encara que no està dirigida específicament a dones grans, demostra com la cadena està reforçant la seva aposta per productes de cura facial amb alt rendiment i baix cost.

Un producte que val la pena tenir

Amb ingredients com a silici en alta concentració, elastina i centella asiàtica, i un preu que contradiu la creença que "el bo és car", el sérum refermant de Mercadona s'ha convertit en una autèntica joia per a les pells madures. Usuaris, expertes i mitjans de moda i consum ho defineixen com eficaç, accessible i just el que moltes buscaven sense saber-ho. La cadena valenciana demostra una vegada més que, en cosmètica, la clau no està en el desemborsament sinó en la fórmula i en escoltar el consumidor.