El Sérum Hidrata és el protagonista de l'article d'avui, un producte de Deliplus que està arrasant a totes les botigues de Mercadona, i això per una bona raó. No estem parlant de qualsevol sérum, sinó d'un de capaç d'hidratar molt bé la pell sense necessitat de químics forts, tenint l'àcid hialurònic com a ingredient estrella i protagonista de la seva fórmula. Això fa que qualsevol pugui experimentar un rostre meravellós sol amb l'ús d'aquest sérum, el qual no deixa aspecte greixós ni tampoc residus visibles. Es ven per 4,50 euros a totes les tendes de Mercadona, però aquest preu pot variar. Així i tot, parlem d'un producte low cost ideal per a la cura del rostre que molt poques vegades es veuen per menys de 5 euros.

Totes les clientes de Mercadona no deixen de comprar aquest sérum per veure's millor

Aquest sérum ha conquerit els necessers de les dones que busquen una brillantor sucosa sense haver de deixar-se el sou sencer en això. El que destaca d'aquest sérum és el seu equilibri entre hidratació intensiva i efecte barrera. Combina àcid hialurònic de diferents pesos moleculars, que actua en capes superficials i més profundes de la pell, amb caramides que reforcen la barrera cutània i que ajuden a retenir la humitat mentre calmen la irritació. També conté col·lagen, que afegeix fermesa i elasticitat a tota mena de pell, especialment a les més adultes.

La textura és lleugera, aquosa i de ràpida absorció, ideal per utilitzar al matí abans del maquillatge o de nit com a primer pas en la rutina. La pell se sent molt millor després del seu aplic, per la qual cosa no serà necessària fer-ne massa més que aplicar-lo i fer massatges a la pell lleument per ajudar l'absorció. Aporta hidratació profunda, confort immediat, millora la textura del rostre i enforteix la barrera cutània, tot això per menys de 6 euros, per la qual cosa no t'hauries de quedar sense el teu Sérum Hidrata, el qual continua tenint alta disponibilitat a totes les sucursals de Mercadona.