El diari The New York Times ha anunciat una nova inversió. El mitjà ha decidit comprar el joc Wordle, ampliant d'aquesta manera el seu catàleg de jocs. Wordle és un dels jocs del moment. Consisteix en endevinar paraules a través del format de mots encreuats. The New York Times detalla en un comunicat que el preu ha arribat a les set xifres. No s'han donat més detalls al respecte, però sí que han precisat que la quantitat desemborsada és de la "franja inferior d'aquest nivell". D'aquesta manera, el cost podria superar el milió de dòlars. La compra s'emmarca en l'estratègia del diari d'assolir els 10 milions de subscriptors per a l'any 2025. En aquests moments, arriba pràcticament a 8,5 milions de subscripcions.

Aquesta adquisició no suposa cap gran canvi per a Wordle, que seguirà sent de franc. El joc consisteix en encertar una paraula formada per cinc lletres amb sis intents com a màxim i es troba disponible en diverses llengues, entre els quals, el castellà. En qüestió de poc temps, ha assolit una gran popularitat, donat que va sortir a la llum el passat mes d'octubre. Es calcula que ja s'arriba a milions d'usuaris. L'evolució es constata mirant la dada de començaments d'any: tenia 300.000 usuaris.