Alejandro Cao de Benós, delegat especial de Corea del Nord, ha airejat a través de les xarxes socials la seva guerra amb el creador de contingut espanyol Pedro Buerbaum. Segons explica en un fil, el youtuber el va convidar al seu pòdcast, Worldcast, perquè "aparentment volia saber més sobre Corea del Nord", però poc després d'iniciar la conversa va adonar-se que el que volia era carregar contra el règim de Kim Jong-un. "Va començar a dir una bateria de llegendes estúpides que vaig desmuntar una rere l'altra", assegura, afegint que va deixar-lo "en complet ridícul per la seva total ignorància en història, política o economia".

El delegat denuncia que el youtuber l'ha censurat

El motiu del fil és que Buerbaum l'hauria censurat deixant de publicar l'episodi que van gravar. "Li vaig dir que així com insulta i acusa amb tanta facilitat, tingués el valor de quedar en evidència davant del públic", afirma el delegat, una qüestió que tan ell com el càmera van respondre contundents dient que mai havien censurat a ningú i que ells permeten als convidats expressar-se amb total llibertat.

El representant polític explica que Buerbaum li va demanar tornar a repetir l'entrevista l'endemà d'enregistrar-la. "Conscient de l'absolut ridícul que havia fet, em demana repetir l'entrevista. Li vaig dir que no, que quan publiqués aquesta, n'hi donaria una altra", escriu a la piulada, on afegeix que també li va demanar un viatge a Corea del Nord. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!