La marca d'e-commerce internacional SHEIN ha portat la seva moda als Estats Units i París aquest setembre. Ho ha fet per presentar "SHEIN X : ROCK THE RUNWAY", dos esdeveniments presencials i digitals exclusius que han anat molt més allà d'un simple passarel·la i que han combinat concerts de música amb balls coreografiats innovadors en una desfilada de moda no tradicional.

Dirigit als amants de la moda, SHEIN ha aconseguit crear un esdeveniment únic per descobrir música independent, supervedets globals, coreògrafs de dansa i entreteniment a través de la presentació de la seva moda.

Però aquest no ha estat el seu únic èxit: ROCK THE RUNWAY de SHEIN ha donat suport i augmentat la consciència i les donacions en benefici de National Action Network, una de les organitzacions de drets civils líders a la nació amb seccions als Estats Units, i Youth Emerging Stronger, una entitat que construeix futurs brillants per a joves en cases d'acollida i sense llar. En total, l'empresa ha donat més 350.000 dòlars.

SHEIN

 

L'èxit als Estats Units

El primer episodi va tenir lloc als Estats Units el 26 de setembre. Va ser un gran esdeveniment digital en directe retransmès a tot el món en la pàgina web de la marca i en l'APP de SHEIN, així com a les seves xarxes socials. SHEIN X: ROCK THE RUNWAY va combinar ball, música i moda i va presentar les peces clau de la temporada FW 21, així com les seves col·leccions SHEIN X 100K Challenge (un concurs dedicat als joves creatius avalat per un jurat que inclou Khloé Kardashian i Jenna Lyons). Els assistents descobrir les originals actuacions dels artistes: Saweetie, Willie Gomez, Darren Criss i The Chainsmokers.

SHEIN trepitja París amb una aposta pel talent

Dos dies després, el segon episodi va tenir lloc a París, on SHEIN va obrir el seu pop-up store parisenca. En una capital en plena Setmana de la Moda, el grup internacional va obrir el seu "SHEIN X STUDIO: ROCK THE RUNWAY" del 28 de setembre al 2 d'octubre, al cor del quart districte, entre la Place des Vosges i Bastilla.

shein

Allà, el grup va poder mostrar les seves col·leccions de prêt-à-porter com SHEIN o MOTF, però també LUVLETTE, la seva nova marca de llenceria, SHEGLAM dedicada a la bellesa femenina, la col·lecció masculina ROMWE, les sabates CUCCOO i SHEIN CURVE dedicada a les talles grans.

Però això no va ser tot: els clients també van poder descobrir col·leccions exclusives vinculades al programa SHEIN X: un projecte de suport als nous talents i un veritable caldo de cultiu creatiu amb col·laboracions amb joves talents. Entre elles, la tercera línia creada pel nou ídol juvenil, el cantant francès Wejdene, per a SHEIN.

Al final del matí, l'artista francesa, Joyce Jonathan, va tenir l'honor de lliurar els premis dels dos finalistes del concurs SHEINX BY ME, premiant el talent dels estudiants de les escoles de moda, i oferint a continuació als convidats un exclusiu show case. En total, 10.000 clients van poder descobrir les sorpreses reservades per SHEIN, com l'actuació del cantant francès Wejdene, que va interpretar dues de les seves cançons i va presentar les peces de la seva tercera col·laboració de moda.

En definitiva, quatre dies excepcionals que auguren el millor per a aquest estudi creatiu.