Carregant...

La sèrie Xiaomi 17 va deixar clar que la marca xinesa vol establir un nou estàndard de disseny en tenir una pantalla secundària; el que es rumoreja per a la pròxima generació està fora de tota proporció. Estaria fent millores immediates de tal forma que sigui molt més còmode per als usuaris, sobretot que se'n parli i que es generin reaccions positives. Es parla d'una pantalla secundària que seria magnètica i extraïble, com s'ha vist en alguns accessoris a la Xina, però seria una solució flexible de la qual no existeix fins al moment.

La pantalla principal tindria 6,4 polzades amb una relació d'aspecte de 19,5:9 i resolució 2K, una millora respecte a les 6,3 polzades actuals amb la resolució 1,5K. Xiaomi Today Italia assegura que serà una revolució en el mercat que també vindrà de la mà d'HyperOS 4. Després de moltes generacions i models que imiten els iPhone d'Apple, sembla que Xiaomi vol fer una revolució interna per a tots els seus usuaris, tant fidels com nous.

El Xiaomi 18 serà una revolució en càmera i disseny

Els rumors són clars; es parla d'un processador d'última generació com el Snapdragon 8 Elite Gen 6 o el Snapdragon 8E6 Pro. Aquests processadors ja són fabricats amb el procés de 2 nanòmetres, per la qual cosa l'eficiència i potència estan més que garantides. Com la IA és el d'avui, el mòbil tindrà un botó dedicat a ella per poder interactuar ràpidament i tenir una convivència més ràpida amb la llar intel·ligent i l'automòbil de Xiaomi.

Els Xiaomi 17 arriben per competir amb els iPhone 17

La càmera podria ser un cop a la taula important respecte a la competència; el Xiaomi 18 implementaria la càmera recentment presentada per Sony, el sensor LYTIA L910 de 50 megapíxels amb tecnologia LOFIC. Mentre que la gamma Pro tindria un sensor dual de 200 megapíxels. És increïble com pot fer un salt tan impressionant, tenint en compte que el Xiaomi 17 Ultra és el que té 200 megapíxels en teleobjectiu, mentre que el Xiaomi 17 normal té els 50 megapíxels, però amb un sensor més petit.

Totes les seves novetats estarien emmarcades pel nou HyperOS 4, que pretén ser un sistema que faci una integració de funcions d'IA. Respecte a la pantalla posterior, s'espera que sigui només a la gamma Pro i precisament la IA ajudarà molt amb això en el seu funcionament. Serà curiós com funcionarà i sobretot que tan extraïble serà. Xiaomi podria llançar la seva nova gamma de dispositius tan aviat com el setembre de 2026, encara que alguns altres rumors indiquen que seria una mica després. El preu inicial rondaria per sobre dels 700 euros, per la qual cosa l'augment de costos per escassetat de xips ja ve considerat, encara que també s'atribueix al seu procés de fabricació. El Xiaomi 18 serà la revelació gran de la marca en anys?