Womanizer, el gadget tecnològic que va revolucionar la salut sexual de les dones, és prtoagonistas en la tercera temporada de la sèrie Risqué Business, una de les sèries coreanes del moment a Netflix. La sèrie, de tipus documental, repassa els costums sexuals de diferents països i dedica un episodi sencer a la trajectòria de la marca que celebra amb orgull el seu 10è aniversari amb el llançament d'un producte innovador: Womanizer Next.

/uploads/s1/36/24/12/72/girl-1245773-1920_4_1258x630.jpeg
 

L'episodi

En l'episodi dedicat a Alemanya, les estrelles coreanes Shin Dong-youp i Sung Si-kyung, asistien a l'exclusiva festa de llançament del Womanizer Next a Berlín. Els dos presentadors exploren la cartera de productes de Womanizer i aprenen més sobre l'estimulació del clítoris, l'estigma que envolta a la masturbació femenina i com s'emproven els productes abans de sortir al mercat. Johannes Plettenberg, CEO de Lovehoney Group i les marques del grup en les quals s'inclou Womanizer, pronuncia un discurs inspirador a la festa de presentació del nou producte "Next" per marcar la nova era de Pleasure Air Technology.

A les oficines

Al capítol es visiten també les oficines de Womanizer, on els protagonistes de Risqué Business emprenen un viatge a través de la innovació d'avantguarda. El departament de I+D es mostra com "un formiguer de creativitat" en el qual, mitjançant l'ús d'impressores 3D d'última generació, cada producte se sotmet a un meticulós procés d'ideació i creació de prototips, la qual cosa garanteix la màxima qualitat. Coneixen també la Sala de masturbació, un espai per a proves convencionals de productes, que, expliquen des de Womanizer, reflecteix l'atrevit enfocament de l'empresa per crear productes de benestar íntim que redefineixen els límits del plaer i donen prioritat a l'experiència de l'usuari en tots els nivells.