No és la primera vegada que escoltem que una empresa o xarxa social de Mark Zuckerberg copia les idees de tercers per després convertir-se en la més viral.

En aquesta oportunitat, l'aplicació de missatgeria més popular del món continua buscant com innovar, i és allà on l'empresa Telegram li porta molts avantatges quant a funcions es refereix.

Mark Zuckerberg Brian Solis Wikimedia

Mark Zuckerberg

El tema de les reaccions

Si bé Instagram si et dona l'opció de reaccionar de diferents formes a una història (igual com Facebook), de moment WhatsApp no et dona aquesta oportunitat. Pots respondre amb qualsevol icona, però no com ho fa Telegram.

Telegram icona

Telegram

La proposta que es ve manejant des del web WABetaInfo és que des de WhatsApp estan provant una nova actualització per a iOS i Android que captarà moltíssim l'atenció. Una persona podrà expressar riure, sorpresa, súplica, tristesa o un like a qualsevol missatge que rebi. D'alguna manera, això ens farà recordar l'època de Messenger.

El que mostra la competència

Les reaccions haurien de ser uns missatges que es mostren a tota la pantalla, tal com les rialles, el foc o el confeti de Telegram i d'Instagram, tanmateix, és poc probable que WhatsApp executi un canvi tan radical al seu producte.

xat de whatsapp christian wiediger

WhatsApp

Els números de Meta han obligat els desenvolupadors de la companyia a innovar. Si bé continua sent un negoci molt més rendible, ja no hi ha una bretxa tan gran com en el passat respecte als seus competidors.

Els canvis de WhatsApp no paren

Si ets assidu lector als nostres continguts, t'hauràs adonat que per a aquest 2022 les actualitzacions de WhatsApp seran de tota mena.

Encara que semblés que de moment la interfície es quedarà més o menys igual, el servei de missatgeria sembla buscar continuar aferrat al tron de l'app més descarregada.

Potser la por que avui sent Meta amb el seu fill WhatsApp, és que tingui el mateix resultat que li ha generat TikTok a la seva empresa Instagram.

De fet, ja no només és Telegram qui té aquesta funció, també Slack la té disponible. Si no es fan correctius ràpids, podrien presentar fuga de consumidors.