D'acord amb WABetaInfo, l'aplicació beta de WhatsApp ha mostrat una millorada experiència d'usuari respecte a quan es fan trucades de veu i vídeo. Sumat a les funcions existents, ara es podran enviar reaccions amb emojis en temps real, semblant al que passa amb els missatges. Serà ideal per enviar-ho als nostres contactes sense interrompre el que ens estiguin dient, essencialment per transmetre les nostres emocions durant la trucada. Això se suma a l'última funció detectada per als xats grupals.

WhatsApp millorarà l'experiència durant una trucada de veu o vídeo amb reaccions

Així com va succeir amb les reaccions als missatges, es podran triar sis emojis predeterminats per poder expressar-se. WhatsApp ampliarà les opcions de reacció per permetre un ventall més extens d'opcions, de la mateixa manera per tenir més llibertat d'expressió i triar l'emoji que millor descrigui el moment. Serà una experiència uniforme ja que WhatsApp busca caracteritzar-se amb aquesta funció que almenys no està disponible, de moment, a Telegram.

En una altra part de l'actualització, cada usuari podrà fer ús del seu teclat d'emojis estàndard per enviar els clàssics emoticones fins a gestos, objectes i molt més. Una vegada que s'utilitzin emojis diferents dels predeterminats s'aniran guardant en una secció de reaccions utilitzades recentment per utilitzar-les immediatament en una pròxima ocasió que es requereixi.

Sabem que els emojis predeterminats no sempre es podrien utilitzar en qualsevol moment, l'ideal és que pràcticament qualsevol emoji dels que s'inclouen poden descriure una determinada situació. Pensant en la feina, els usuaris podran expressar-se de forma correcta si és requerit.

Una funció que podria arribar molt aviat en una versió final de WhatsApp

Aquesta funció ja porta algunes setmanes provant-se amb un nombre selecte d'usuaris, des d'una beta anterior. La gent de WABetaInfo indica que la funció no ha arribat per a més públic, això es deuria a les reaccions personalitzades que encara es troben en fase de prova. Esperem que el llançament succeeixi aviat i de forma completa per a tots els usuaris.

Si ja estàs acostumat a reaccionar a cada missatge que tens disponible ja sigui de forma individual o grupal, això serà com afegir una nova experiència a les teves converses però afegint-li el toc en temps real ja que serà per a les trucades de veu o de vídeo. T'ha agradat aquesta notícia?