Un dels iPad més equilibrats de la gamma de tauletes d'Apple és l'iPad Air. Un dispositiu que ho té tot: un bon disseny, una bona pantalla disponible en dues mides, un xip de la sèrie M que l'acosta a la potència del model Pro i un preu més assequible.
L'iPad Air està pensat per als qui necessitaran aquest extra de potència que no t'ofereix l'iPad d'entrada, però que no volen gastar-se més de 1.000 euros en una tauleta. És un iPad perfecte per treballar, en ser compatible amb els accessoris de l'iPad Pro, com el Magic Keyboard o l'Apple Pencil Pro, i que ara podem aconseguir amb gairebé 100 euros de descompte.
El preu oficial de l'iPad Air d'11 polzades és de 649 euros a l'Apple Store, però ara el pots aconseguir a un preu millor. Tant a Amazon com a MediaMarkt, l'iPad Air amb xip M3 ha caigut fins als 565 euros. Un descompte genial que deixa aquest potent iPad a un preu molt atractiu.
