Sembla que, de moment, les funcions dels drons no tenen cap límit. Ja existeix la possibilitat de tenir un dron vaixell de càrrega, que et funcionarà millor que un avió.

Els sistemes de dron es reconeixen sota aquest nom, ja que són productes que poden volar, però sense la necessitat d'un pilot. Al principi ens emocionem amb els seus sistemes de cambra, però ara són molt més que això.

Dron Nutilus millorarà la logística d'enviaments

Que ningú no dubti que la creació dels drons té més de 2 dècades, i encara que en un inici el seu objectiu era netament militar; en aquests moments cobreixen diferents àrees, com el transport.

El Dron Nutilus és un producte que permet que s'emporti un 60% més de càrrega que un avió de característiques tradicionals o mida idèntica. És per això, que la mateixa companyia assegura que ja s'han encarregat fins a 400 unitats per part de diferents empreses d'enviaments.

Dron Nutilus N3.8T

Dron Nutilus N3.8T

L'objectiu de la marca no és altre que passar d'utilitzar drons per lliurar demanats o paquets en particular, i començar a facturar per transportar moltíssima mercaderia i millorar la logística i consum de recursos de les empreses que es facin amb els seus serveis.

Expectatives de Volatus Aerospace

L'empresa creadora del dron Nutilus N3.8T –aquest és el seu nom comercial--, assegura que serà a penes el primer d'una família d'avions de la pròxima generació".

Això no només significa un avenç per als lliuraments de paquet, sinó que l'impacte ambiental i el cost econòmic es reduiria bastant, una vegada es comencin a realitzar els viatges.

Dron Nutilus N3.8T

Dron Nutilus N3.8T

Si parlem de les especificacions, et diem que el dron està equipat amb dos motors turbohèlice que poden suportar (o empènyer) fins a 8.618 quilograms.

Gaudeix d'una autonomia de 1.667 quilòmetres i la seva capacitat de càrrega és de 3.855 quilograms, una cosa que ho fa molt atractiu davant dels ulls de les empreses d'enviaments del món.

El sistema de vol dependrà moltíssim del país on es trobi. Funcionarà amb intel·ligència artificial per manejar-lo des de torres de control. Tanmateix, en països on hi hagi altres legislacions, es podria manejar a distància, però molt més monitorat.