A Meta són conscients del que significa ampliar la disponibilitat de les funcions dins de les seves aplicacions, és el cas de la funció per programar esdeveniments però als xats privats a WhatsApp. Recordem que ja és possible planificar un esdeveniment únicament en xats grupals. Hem pogut saber mitjançant WABetaInfo que aquesta funció està molt a prop de ser oficial. Serà útil aquesta funció per a tu?
Programar esdeveniments a WhatsApp de manera privada, que tan útil serà aquesta funció?
En el cas de la programació d'esdeveniments a WhatsApp, aquests poden fer-se només en xats grupals on se'ls pot posar un nom, una data i horari on s'afegeix una descripció, ubicació, enllaç de trucada i fins i tot una hora de finalització. Aquest tipus de funció ara estarà disponible en xats privats per agendar qualsevol tipus d'esdeveniment als nostres contactes de forma individual sense requerir estar en un xat grupal.
Meta sap que la competència entre aplicacions que et permeten tenir videotrucades o de calendari és més agressiva que mai. És per això que desitgen que els seus usuaris passin més temps a WhatsApp sense haver de dependre d'altres aplicacions per poder agendar una reunió o tenir una cita tant en línia com de manera presencial.

Crear esdeveniments a WhatsApp en xats individuals
Una altra de les funcions que WhatsApp estaria portant als dispositius vinculats és la possibilitat de poder obrir el contingut que s'envia per a visualització d'una sola vegada. En aquest cas, els dispositius vinculats indiquen quan s'ha enviat aquest tipus de contingut i conviden directament a veure'l al dispositiu principal. És una funció que ha estat molt preferida pels usuaris i que lamentablement s'ha vist vulnerada. Es va demostrar que es podria veure el contingut de nou un cop s'ha vist, així es va evidenciar. Afortunadament, Meta va llançar una actualització per evitar que qualsevol contingut d'una sola visualització es pugui repetir una vegada més.
Apple farà el mateix mitjançant una nova funció via iCloud
Per si fos poc, els de Cupertino tindran una nova aplicació per planificar esdeveniments. De moment, se sap que es dirà "Confeti" i millorarà l'experiència de convidar qualsevol usuari d'Apple a una reunió. Recordem que el Calendari d'Apple és com gairebé qualsevol altre, podem crear esdeveniments i recordatoris amb altres usuaris, tot i que la invitació s'envia mitjançant la fitxa de contacte.
iOS 18.3 amaga més sorpreses i una es llançarà aquesta setmana
D'acord amb Mark Gurman, és un nou servei d'esdeveniments i invitacions que funcionarà dins d'iCloud. Es van trobar evidències d'una app amagada en el codi de la beta de iOS 18.3 i es va descobrir el propòsit d'aquesta app tot i que tenia un altre nom, "Apple Invites".
Veurem quin serà el propòsit d'aquesta app i si resulta ser el que aparenta, en especial, millorar l'experiència per poder planificar un esdeveniment tal com ho està fent WhatsApp.