Apple tindrà competència pel que fa al seu format de vídeo espacial, cosa que va resultar rellevant en la presentació de les Apple Vision Pro. El fet de poder prendre vídeos espacials amb l'iPhone 15 Pro és increïble però les ulleres d'Apple no seran les úniques en les quals es podrà visualitzar en tota la seva esplendor. S'hi suma la compatibilitat de les Meta Quest d'acord amb un anunci realitzat al blog de Meta.
Meta anuncia la compatibilitat amb els seus cascos de realitat virtual per veure els vídeos espacials d'Apple
Pots des d'ara prendre vídeos espacials amb el teu iPhone 15 Pro i iPhone 15 Pro Max i carregar-los via Meta Quest per visualitzar-los en els cascos de RV. El contingut s'emmagatzemarà al núvol per tenir espai disponible al dispositiu.
Per donar suport, Meta ha posat a disposició vídeos de demostració per al seu funcionament. El millor de tot és que no serà exclusiva de les seves últimes Meta Quest 3, també seran compatibles amb Meta Quest 2 i Meta Quest Pro.

Les Meta Quest s'actualitzen per veure vídeos espacials
A més d'anunciar aquesta compatibilitat, també s'ha llançat aquesta actualització per millorar l'experiència d'ús. Es podran jugar videojocs a la web a més que inclou el suport per a comandaments externs. Ara es podran veure transmissions en directe de Facebook encara que aquest es va llançar prèviament de manera limitada.
Finalment i és una cosa que sorprèn, accions com silenciar el micròfon o fer una foto es realitzaran en veure la teva nina i fer el gest d'un petit pessic. Això és similar al maneig d'Apple Vision Pro. S'hauran inspirat d'Apple?
Meta començarà a competir amb les Apple Vision Pro
Meta vs Apple es batran en un duel en què Meta porta l'experiència al davant i els de Cupertino oferiran una alternativa ara anomenada computació espacial. Alguns crítics i usuaris indiquen que portar unes Apple Vision Pro de 3499 dòlars és un excés.

Apple llança oficialment el seu producte més esperat, les Apple Vision Pro
Per la seva banda, les Meta Quest 3 amb un preu de 499.99 dòlars ofereixen una altra sèrie de funcionalitats basades en realitat virtual. Les accions ràpides d'un gest, com va definir Meta en la seva actualització, és una forma nova i millorada de realitzar accions en els auriculars. Un pessic curt per al menú universal o un pessic llarg per centrar la pantalla.
Avui és el dia en què Apple Vision Pro sortirà per primera vegada al món, almenys als Estats Units. ¿Aconseguirà treure's les crítiques i la competència de sobre?