Apple vol més persones a les oficines i també als seus esdeveniments. Des de la flexibilització de les restriccions generades per la pandèmia que forçaven el treball remot, Apple ha estat una de les promotores del retorn al treball presencial. Fins i tot, aquesta insistència ha generat diversos enfrontaments amb els empleats, els quals en el seu moment van forçar la companyia a estendre aquest requeriment i a oferir més opcions per al treball híbrid.
Tanmateix, Apple insisteix en la necessitat de tornar al treball presencial i segons un informe recent publicat, ha actualitzat les seves polítiques per al retorn. Aquestes inclouen la fi de les proves de COVID-19 abans d'entrar a les oficines i un límit de dies de repòs en cas de donar un resultat positiu. Gràcies a aquests canvis, també han sorgit sospites sobre la tornada a la presencialitat en els esdeveniments de la companyia.
La fi del requisit de la prova de COVID-19 finalitza el 30 de gener, mentre que els dies de malaltia il·limitats acaben a l'agost. Amb aquests canvis, Apple espera garantir que una major quantitat d'empleats treballin des de les seves oficines.
I els esdeveniments?
El 2020, tant Apple com altres companyies van adaptar els seus esdeveniments a la virtualitat, sense que això afectés l'impacte de les presentacions. De fet, Apple va viure un dels seus millors períodes de rendiment financer durant aquells anys. L'any passat, la companyia va flexibilitzar el seu protocol i va permetre l'entrada d'un nombre limitat d'assistents a la WWDC22.
Tanmateix, no deixen d'estranyar-se els esdeveniments del passat. Amb la presentació dels nous MacBook i Mac mini fa unes setmanes, Apple va apostar per un esdeveniment pregravat i potser aquesta sigui la política que mantingui per al llançament de productes. Però per a la pròxima edició de la WWDC el juny d'enguany, tots esperen la concentració de convidats variats que comparteixen la passió per Apple, però que sobretot volen tornar a l'Apple Park.