Durant el mes de novembre hem tingut interessants estrenes en el món de l'streaming i des de JustWatch han compartit les sèries i pel·lícules més vistes del mes de novembre a Espanya. I, per primera vegada en diversos mesos, Apple TV ha aconseguit posicionar-se en el més alt de la taula amb una de les seves sèries més ambicioses del creador de Breaking Bad. Pel que fa a pel·lícules, Netflix triomfa amb la Frankenstein de Guillermo del Toro.
Pluribus ha estat la sèrie més vista del novembre
Apple TV ha aconseguit posicionar-se amb la seva sèrie Pluribus com la més vista del mes a Espanya. A poc a poc la plataforma de la poma va agafant tracció, fins i tot en un mercat com el nostre. Completen la llista sèries com It: Bienvenidos a Derry o Anatomía de un instante de Movistar Plus+, o Stranger Things de Netflix.
Aquestes van ser les 10 sèries més vistes a Espanya durant el mes de novembre:
- Pluribus (Apple TV, Apple TV Amazon Channel)
- It: Benvinguts a Derry (Movistar Plus+ Ficció Total, HBO Max, HBO Max Amazon Channel)
- Anatomia d'un instant (Movistar Plus+, Movistar Plus+ Ficció Total)
- Task (Movistar Plus+ Ficció Total, HBO Max, HBO Max Amazon Channel)
- Stranger Things (Netflix)
- La bèstia en mi (Netflix)
- El cucut de cristall (Netflix)
- Robin Hood (Amazon Prime Video, MGM Plus Amazon Channel)
- Cavalls lents (Apple TV, Apple TV Amazon Channel, Amazon Prime Video)
- The Witcher (Netflix)
Frankenstein lidera les pel·lícules més vistes del mes
Quant a les pel·lícules, Netflix es corona amb Frankenstein com la més vista de tot el mes de novembre a Espanya. Ha superat Wicked: Part u, Els Quatre Fantàstics: Primers passos o Edèn, que es van estrenar a Movistar Plus+, Disney+ i Amazon Prime Video.
Aquesta és la llista de les pel·lícules més vistes del mes a Espanya:
- Frankenstein (Netflix)
- Wicked: Part u (Movistar Plus+ Ficción Total, SkyShowtime, Amazon Video)
- L'hora de la desaparició (Movistar Plus+ Ficción Total, HBO Max, HBO Max Amazon Channel)
- Una casa plena de dinamita (Netflix)
- Els Quatre Fantàstics: Primers passos (Disney Plus, Apple TV, Rakuten TV)
- Edèn (Amazon Prime Video)
- Ara em veus (Amazon Prime Video, Movistar Plus+, Movistar Plus+ Ficción Total)
- Somnis de trens (Netflix)
- Caça de bruixes (Amazon Prime Video)
- Confidencial (Black Bag) (Movistar Plus+ Ficción Total, SkyShowtime, Filmin Plus)
Novembre confirma el bon moment que viu l'streaming a Espanya, amb moltes plataformes que competeixen cada cop més per oferir títols capaços de liderar el mes. Apple TV signa un dels seus majors èxits gràcies a Pluribus, mentre que Netflix torna a demostrar la seva enorme tirada amb Frankenstein. Un tancament de mes que deixa clar que, entre estrenes potents i retorns molt esperats, els usuaris espanyols tenen més contingut atractiu que mai per triar.
