Apple té una àmplia varietat de dispositius d'electrònica al seu catàleg. La companyia del logo de la poma mossegada dirigida per Tim Cook comercialitza des de telèfons mòbils fins a ordinadors portàtils, passant per auriculars sense fil, tauletes, altaveus i molt més. I ara, un dels seus telèfons estrella està d'oferta per un preu inigualable.

Estem parlant de l'iPhone 14 Pro Max, un telèfon mòbil que va sortir a la venda fa un parell d'anys per un preu de 1.469 euros. Ara, com és lògic i natural, el seu preu s'ha rebaixat molt respecte al preu del seu llançament inicial. A Amazon el pots trobar en format recondicionat per un preu que oscil·la al voltant de 500 euros.

En altres plataformes com a Mediamarkt el pots trobar per un preu de 675 euros també en format recondicionat.

El principal canvi i el que més crida l'atenció és l'eliminació del notch i la seva substitució per un forat allargat a la pantalla. Apple es desfà de la retallada a la pantalla per primera vegada des de la seva introducció juntament amb l'iPhone X el 2017. En aquest forat tenim tant els sensors de Face ID com la nova càmera frontal.

D'altra banda, aquest telèfon mòbil d'Apple incorpora un xip A16 Bionic acompanyat per 6 GB de memòria RAM. Desafortunadament aquest telèfon no és compatible amb el suport per a Apple Intelligence, la plataforma d'intel·ligència artificial d'Apple. Però sí que pots descarregar altres aplicacions des de l'App Store per generar imatges, modificar textos i altres.

Cal tenir en compte que aquest telèfon ha rebaixat moltíssim el seu preu, tot aquest any 2025 ha estat disponible per un preu que oscil·lava al voltant dels 700 o 800 euros. Ara ha caigut en picat fins als 500 euros.