La sortida de l'excap de disseny d'Apple, Jony Ive va deixar la porta oberta per mantenir relacions amb els de la poma mossegada, a través de la seva companyia Love Form. Tanmateix, poc se n'ha sabut d'aquestes col·laboracions, fins ara. En una recent entrevista amb l'editora de Vogue, Anna Wintour, Ive finalment ha revelat detalls de la relació amb Apple, des de la seva partida.

En una conversa com a part de la conferència RE: WIRED, Apple va ser el centre de la conversa entre Ive i Wintour. Així, van abordar fites com l'arribada dels dispositius portàtils i com va començar fa 20 anys amb la introducció dels primers auriculars blancs de l'iPod i de com això va alterar la seva forma de crear. Fins i tot, van parlar del futur de la tecnologia portàtil que va sota la pell i de com això eventualment canviarà la forma en què es dissenyen els productes.

L'empremta de Jony Ive continua present a Apple

Per descomptat, Wintour va aprofitar l’ocasió per preguntar sobre la relació d’Ive amb Apple a través de Love Form. Com s’ha rumorejat constantment, Ive va confirmar la seva participació en diversos projectes d’Apple, encara que no va donar detalls de quins. No obstant això, aquesta revelació podria confirmar el seu treball en el disseny de l’iMac M1 presentat aquest any, en el qual per a molts, no va passar per alt la influència del dissenyador.

Més endavant i centrant-se una mica més en el seu projecte personal, Ive va compartir curiositats com l'origen del nom de "LoveFrom". Ive diu que es va inspirar en Jobs i la seva creença en expressar gratitud per la humanitat a través de la creació d'excel·lents productes. Des de fa un temps se sap públicament que empreses com Airbnb i Ferrari són clients del col·lectiu, i fins i tot el príncep Carles es va associar recentment amb ells per crear el segell Terra Cotta. Però Jony va revelar que l'equip de LoveFrom està treballant activament en el seu pròxim projecte amb el fabricant de roba d'exterior de luxe Moncler.