La primera beta d'iOS 17.1 va arribar fa uns dies i és una actualització que ha d'introduir moltes millores. I el cert és que a iOS 17.1 tenim moltes novetats promeses per Apple, tot i que encara queden moltes funcions d'iOS 17 per llançar-se. Tanmateix, ara ens hem adonat d'una petita novetat més important del que sembla que és present a iOS 17.1.
Tal com revelen des de 9to5mac, a iOS 17.1 beta 1 ara tenim una nova opció per editar la pantalla de bloqueig. Des d'iOS 16 la pantalla de bloqueig de l'iPhone ha canviat molt permetent una personalització mai abans vista, fins i tot podem posar diverses fotos de fons de pantalla perquè vagin canviant. Però hi havia una opció que tots estàvem demanant a crits des de feia molt.
Amb iOS 17.1 arriben moltes novetats, inclosa una de genial que estàvem desitjant
A iOS 17.1 pots triar un àlbum per a les fotos aleatòries
A la pantalla de bloqueig d'iOS tenim l'opció de posar diferents fotos aleatòries com a fons de pantalla i que aquestes vagin canviant cada cert temps. Fins ara, podíem triar entre tres categories: persones, natura i ciutats. Tanmateix, no hi havia cap possibilitat d'eliminar certes fotos o afegir-ne de noves, hauríem de fer-ho de forma manual una a una.
Tanmateix, a partir d'iOS 17.1, podem triar un àlbum concret de l'app Fotos perquè s'utilitzi com a conjunt de fotos per a la pantalla de bloqueig. Aquesta opció fa molt més fàcil triar les fotos que volem que vagin canviant, ja que podem afegir-les totes a un àlbum i posar-les directament a la nostra pantalla de bloqueig.
Ara la pantalla de bloqueig d'iOS és millor
Com crear una pantalla de bloqueig per a l'iPhone amb fotos d'un àlbum
Els passos per crear una pantalla de bloqueig al teu iPhone amb fotos d'un àlbum que canvien de forma aleatòria, només segueix aquests passos:
- Mantén premuda durant un temps la pantalla de bloqueig actual per obrir la vista de la galeria.
- Prem el botó blau "+" a la part inferior dreta de la pantalla.
- Toca Fotos aleatòries a la part superior del panell Afegir nou fons de pantalla.
- Prem la nova opció Àlbum i tria el teu àlbum preferit.
- Selecciona la Freqüència de canvi de foto per personalitzar la freqüència amb què veuràs una foto diferent.
- Toca el botó "Utilitza àlbum" per confirmar i, opcionalment, tria un filtre de color lliscant el dit cap als costats.
- Finalment, prem el botó Afegeix a la cantonada superior dreta de la pantalla per començar a utilitzar la nova pantalla de bloqueig.
