No existeix res més incòmode que estar a punt de prendre la migdiada a casa teva a la tarda i que arribi la trucada inesperada, no la del treball, sinó la del comercial. Ha arribat el moment de poder rebutjar aquestes trucades amb un truc sensacional.

Al moment d'elaborar aquesta informació trobem que Espanya és el cinquè país del món que rep més trucades comercials quant a l'usuari tradicional. Una persona mitjana rep fins a 18 trucades al mes Quantes d'elles no són inoportunes? És per això que han nascut trucs per desviar-les.

Contestar o no contestar el gran dilema

Pot ser que en un primer moment pensis que la solució més fàcil sigui recórrer a no contestar les trucades de números desconeguts, però amb tantes aplicacions, bancs i ofertes de llocs de treball I si deixes de contestar a l'oportunitat de la teva vida? Doncs això fa que les trucades comercials continuïn sent tan rendibles a Espanya.

Truecaller assegura que Espanya és un dels països amb millor recepció de trucades comercials. Vols trencar aquesta estadística?

Truecaller

Truecaller

Bloqueig individual de cada número

Molts dels CallCenter té una llista de contactes determinats per oferir un servei en particular, per tant, pot ser que una mateixa empresa et truqui per donar-te ofertes o productes diferents. Què és el millor que pots fer? Després de contestar la primera trucada, podràs bloquejar el contacte.

L'ús de l'aplicació Simpler Dialer

Si comptes amb un telèfon mòbil que compta amb Miui, et diem que l'aplicació nadiua Simple Dialer et permetrà accedir a l'historial d'altres usuaris i allà t'identificarà resoldre el misteri de l'autor.

Simple Dialer

Simple Dialer

Una de les maneres de dir adeu a les trucades comercials és fer-te amb un telèfon de la gamma Píxel de Google. El dispositiu et permet tenir una espècie d'assistent per contestar les trucades, després el propi telèfon et dirà si una trucada és important, rellevant o no, i així en podràs identificar quin necessites.

Telèfon de la gamma Píxel de Google

Telèfon de la gamma Píxel de Google