La pròxima versió del sistema operatiu d'Apple, iOS 27, apunta a ser la millor pel simple fet de tenir detalls que milloraran l'experiència dels usuaris. S'ha enfocat a anar millorant les apps natives amb algunes funcions extres; la més destacada ens sembla la de Notes. No conformes amb això, Fotos sembla ser una app que ja no és simple respecte a aquests continguts. Hi ha un ventall extens d'opcions que no només contemplen l'edició, sinó l'organització de tot el material.
Dins de les curiositats que se segueixen detectant hi ha una nova secció dins de Fotos on es podrà saber les fotos i vídeos que s'han capturat amb l'app de Càmera, és a dir, tot el contingut que s'ha obtingut des de l'iPhone sense que provingui d'altres llocs.
L'app de Fotos a iOS 27 pren molt més valor gràcies a això
És qüestió de veure cap al passat per veure com de bé ha crescut i millorat aquesta app. Molts usuaris potser s'ho estan perdent perquè estan preferint altres opcions per administrar els seus continguts, com Google Fotos. La veritat és que és una app que ha millorat, augmentant funcions i ja no només com un simple visualitzador de continguts. El millor és que aquesta visualització pren una millor dimensió quan es veuen les categories organitzades de manera magistral. El problema o inconvenient és que molts d'aquests continguts no se sap amb certesa si és contingut propi o no. És per això que es podrà veure una nova categoria a partir d'iOS 27 per saber el que has capturat.

La secció es dirà 'Capturades per mi" i és la col·lecció de continguts multimèdia que són capturats per l'app de Càmera. En aquesta secció no es contemplarà cap contingut que hagi estat enviat ni descarregat. A més de tenir aquesta col·lecció, és possible usar-ho com a filtre des de la biblioteca principal. Per la qual cosa serà molt més pràctic saber quins continguts has capturat pel teu compte si és que requereixes buscar alguna foto o vídeo a simple vista. Què n'opines?