Una de les filtracions més importants de Facebook en els últims temps ha afectat 533 milions d'usuaris, incloent-hi el seu CEO Mark Zuckerberg. Però més enllà de conèixer el número de telèfon, que fàcilment podria canviar, la informació descoberta, ha revelat una altra curiosa novetat. I és que com milers d'usuaris, Zuckerberg també es va unir a Signal.

Mark Zuckerberg

Mark Zuckerberg

El número de telèfon de Zuckerberg estava entre les dades filtrades de 533 milions d'usuaris de Facebook, divulgats gratuïtament fa dies. Un investigador de seguretat va confirmar que Zuckerberg utilitza l'aplicació Signal. A més del seu número de contacte, també es van filtrar dades que inclouen el seu nom, ubicació, detalls de matrimoni, data de naixement i identificació d'usuari de Facebook, segons un informe en línia.

Mark Zuckerberg també prefereix Signal

La notícia arriba en un moment en què molts usuaris indignats amb la nova política de privacitat de WhatsApp, propietat de Facebook, van buscar alternatives més segures com Signal i Telegram.

Està previst que els nous i polèmics termes de servei de WhatsApp entrin en vigor a partir de maig de 2021. La política de privacitat actualitzada canvia la forma en què Facebook pot accedir als xats dels usuaris amb comptes comercials. Després de conèixer la novetat, des del perfil de Twitter a Signal van compartir la seva apreciació sobre la decisió de Zuckerberg:

Els cofundadors de Facebook, Chris Hughes i Dustin Moskovitz, també es trobaven entre els usuaris afectats les dades dels quals es van filtrar en la violació de Facebook, sense que la companyia fes res al respecte per protegir els seus usuaris.