El rosa no és un to nou en la gamma de l'iPhone, però Apple sempre se les pot enginyar per fer-lo lluir diferent i és just el que es creu que succeirà enguany. Des de fa setmanes s'ha rumorejat que la companyia inclourà un nou color rosa en la gamma de colors de l'iPhone 16 Pro. Aquesta setmana una nova font s'ha unit per donar suport a aquesta possibilitat.
Segons el filtrador xinès OvO Baby Sauce, el color titani blau que ha estat present en els models Pro des de l'iPhone 13 serà descontinuat i reemplaçat pel nou color rosat, però no serà "Or rosa" (Rose Gold) com van publicar altres filtradors.
Més rumors aposten per un nou to rosat per a l'iPhone 16 Pro
Inicialment va ser el fiable Ming-Chi Kuo qui va publicar, que l'iPhone 16 i l'iPhone 16 Plus podrien arribar en versions de color negre, verd, rosa, blau i blanc. D'altra banda, l'iPhone 16 Pro i l'iPhone 16 Pro Max arribarien en colors negre, blanc (o plata), gris (titani natural) i un nou acabat rosat (Rose).
Mentrestant, d'altra banda els models iPhone 16 i iPhone 16 Plus podrien oferir-se en negre, verd, rosa, blau i blanc, reemplaçant el groc de l'iPhone 15 pel blanc.

iPhone 15 de color rosa
D'aquesta manera es recuperaria el clàssic color blanc de l'iPhone, que havia desaparegut enguany en la gamma iPhone 15. Encara que continua havent-hi una absència, el color vermell. Des de l'any 2017 Apple ha llançat almenys un iPhone de color vermell, tanmateix amb els iPhone 15 no ha succeït, ni sembla que hagi de succeir.
Pel que fa als altres colors, a part del rosa, no s'ha confirmat si seran iguals als tons dels iPhone 15, però és probable que no, ja que Apple sol canviar el color dels iPhone d'un any a l'altre. En els últims anys sempre hem tingut un color blau, per exemple, però mai no ha estat igual.
A gairebé dos mesos per al llançament de l'iPhone 16, té sentit que Apple ja està realitzant proves de color en els primers prototips d'iPhone 16.
En el cas del nou to rosat, queda veure com de creatius seran dins de la companyia a l'hora de presentar aquesta versió de l'iPhone. En les edicions anteriors en què es va llançar un iPhone rosa, la companyia el va presentar de la següent manera:
- iPhone 3G S (2009): Or rosa
- iPhone 5C (2013): Rosa rosa
- iPhone 6S (2015): Or rosa
- iPhone 7 (2016): Rosa quars
- iPhone XR (2018): Corall
Les noves tonalitats de color no seran l'únic canvi de disseny que Apple incorpori en la seva pròxima generació de telèfons intel·ligents. S'especula amb la possibilitat que s'incrementin les dimensions de l'iPhone 16 Pro i de l'iPhone 16 Pro Max fins a 6,3 i 6,9 polzades, que a més podrien comptar amb botons hàptics en el cas del botó Acció i el nou botó Captura.