Apple ha informat oficialment que les vendes dels iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max seran més baixes del que s'esperava a causa dels confinaments que s'estan produint a Foxconn, la fàbrica d'iPhone més gran del món. Situada a Zhengzhou, Xina, Foxconn ha hagut d'aturar temporalment la producció d'iPhone a causa dels recents casos positius.
Aquests confinaments han afectat Apple durant els últims anys, tanmateix pensàvem que la companyia ja s'hauria deslliurat d'aquests problemes. Però les lleis xineses continuen sent molt restrictives i a la més mínima senyal de contagi, tanquen la fàbrica temporalment.

L'iPhone 14 Pro està tenint problemes de fabricació importants
Les restriccions han afectat temporalment les principals instal·lacions de muntatge de l'iPhone 14 Pro i l'iPhone 14 Pro Max situades a Zhengzhou, Xina. La instal·lació està funcionant actualment amb una capacitat significativament reduïda. Com hem fet al llarg de la pandèmia, estem prioritzant la salut i la seguretat dels treballadors a la nostra cadena de subministrament.
La producció dels iPhone 14 en perill
Estem a les portes d'un dels períodes més importants quant a vendes per a Apple. Les festes nadalenques suposen el trimestre més important per a la companyia i ara mateix no sabem fins a quin punt afectarà els iPhone 14. És probable que molts es quedin sense regal si aquests confinaments persisteixen.
Continuem veient una forta demanda dels models d'iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max. No obstant això, ara esperem enviaments d'iPhone 14 Pro i iPhone 14 Pro Max més baixos del que anticipàvem anteriorment i els clients experimentaran temps d'espera més llargs per rebre els seus nous productes. Estem treballant en estreta col·laboració amb el nostre proveïdor per tornar als nivells normals de producció, garantint al mateix temps la salut i la seguretat de cada treballador.

Una de les fàbriques d'iPhone més importants atura durant una setmana
El passat 2 de novembre, el govern xinès va ordenar un confinament d'una setmana per a l'àrea industrial on es troba la fàbrica de Foxconn, per la qual cosa és probable que al llarg d'aquesta setmana la producció d'iPhone torni a nivells normals. Tanmateix, que Apple emeti un comunicat com aquest no és normal, per la qual cosa deuen estar preocupats.
En aquests moments, si intentes demanar un iPhone 14 Pro o iPhone 14 Pro Max a l'Apple Store espanyola, veuràs que l'enviament t'arribarà dins d'un mes, i que no hi ha cap botiga física amb estoc. Per la qual cosa si el vols per Nadal, hauràs d'afanyar-te a comprar-lo.