Aquesta setmana Apple va aclarir diversos dubtes respecte a les Apple Vision Pro, com l'esperada data de llançament, preu de característiques addicionals i diversos detalls que pretenen preparar els usuaris per a l'arribada de l'innovador dispositiu, que obrirà una nova era per a la companyia. I per a això, Apple també ha aclarit alguns termes.
Si en els mesos posteriors a la presentació de les Apple Vision a la WWDC23, el món s'ha referit a aquestes, com un headset de realitat augmentada i realitat virtual o realitat mixta, la companyia ha sol·licitat als desenvolupadors que es refereixin a aquesta tecnologia com a computació espacial.
Les Apple Vision Pro no són un dispositiu de realitat virtual ni realitat augmentada
Els requisits d'Apple als desenvolupadors estan publicats al lloc de la companyia. Els mateixos sol·liciten incloure adequadament les seves aplicacions a l'App Store de visionOS.
Les instruccions sobre com els desenvolupadors han de descriure les seves aplicacions inclouen la prohibició específica d'utilitzar els termes realitat augmentada (AR), realitat virtual (VR), realitat estesa (XR) o realitat mixta (MR).
Tal com sol·licita Apple, els desenvolupadors hauran d'adoptar la frase computació espacial que Apple ha promocionat des de l'anunci de les Apple Vision el juny de l'any passat. Així mateix, la companyia va demanar als desenvolupadors que no es refereixin genèricament al dispositiu com a "auriculars".
També va compartir unes regles per escriure anomenar les Vision Pro, que inclouen:
"Apple Vision Pro: escriviu sempre Apple Vision Pro com tres paraules amb A, V i P majúscules seguides de lletres minúscules. No dividiu l'Apple Vision Pro en dues línies. No utilitzeu l'article anterior a Apple Vision Pro. Les aplicacions Apple Vision Pro estan disponibles a l'App Store o es poden descarregar des de l'App Store. És acceptable dir Nom de l'aplicació per a Apple Vision Pro quan la seva promoció se centra en funcions i beneficis relacionats amb Apple Vision Pro. No us referiu a Apple Vision Pro genèricament com a "auriculars". La frase "Apple Vision Pro" no es pot incloure en el nom de l'aplicació, però es pot incloure en la descripció d'aquesta."
Al llarg dels anys, Apple ha buscat maneres de diferenciar-se dels seus competidors i aquesta no és l'excepció. Tot i que la companyia no és la primera a presentar un headset, i tot i que realment no n'hi ha cap que se li sembli, vol que sigui reconegut com un dispositiu únic basat en computació espacial.