Apple està més que preparada per a la presentació de les seves Apple Reality Pro durant la conferència WWDC de 2023. Tots els rumors conflueixen en una única idea que determina que la companyia mostrarà al món les seves ulleres de realitat mixta el pròxim dia 5 de juny a l'Apple Park, durant la WWDC23.
Ming-Chi Kuo, popular analista i expert en filtracions sobre Apple, ha sortit al pas recentment per assegurar que des de la companyia del logo de la poma mossegada estan "ben preparats" per a la revelació del seu casc de realitat augmentada i de realitat virtual, popularment conegut com a "Apple Reality Pro".
Les ulleres Apple Reality Pro estan a punt de fer el seu salt al mercat
A finals del mes d'abril vam poder saber que la producció en massa de les ulleres de realitat mixta d'Apple havia entrat en la seva fase final. Ara, tres setmanes després, el dispositiu deu estar a punt no per a la seva comercialització, sinó per a la seva presentació.
Una de les últimes filtracions massives sobre les Apple Reality Pro destacava que el headset permetrà als usuaris gaudir d'un portal d'esports connectat amb els serveis d'Apple TV+, un portal que formaria part dels esforços de la companyia per impulsar els esports en streaming després de l'adquisició dels drets de la Major League Soccer i d'altres esports.

Les ulleres de realitat mixta d'Apple executaran apps d'iOS i iPadOS
També comptaran amb la possibilitat de realitzar videoconferències avançades, amb la creació de sales de reunions virtuals amb avatars personalitzats.
A nivell de maquinari, les Apple Reality Pro estaran acompanyades per dues bateries externes amb suport MagSafe l'autonomia de les quals seria d'unes dues hores. Tindran pantalles amb resolució a 4K amb tecnologia micro-LED i estaran fabricades amb alumini, vidre i fibra de carboni.
Pel que fa al seu programari, les ulleres de realitat mixta d'Apple executaran "xrOS" (Sistema Operatiu de Realitat Extrema), un sistema operatiu que serà capaç d'executar potents aplicacions d'iOS i d'iPadOS en dues dimensions.
Atès que el casc d'Apple i xrOS executaran aplicacions d'iPadOS, hi ha una possibilitat molt real que el dispositiu (eventualment) també executi Final Cut Pro i Logic Pro. Més detalls sobre com funcionarà el casc aquí: https://t.co/6cAnx3mMSC
— Mark Gurman (@markgurman) 9 de maig de 2023
Per la seva banda Palmer Luckey (fundador d'Oculus) feia recentment unes misterioses declaracions sobre les Apple Reality Pro a Twitter donant a entendre que ha estat un dels pocs afortunats a provar-les abans de la seva presentació:
Les ulleres d'Apple són tan bones.
— Palmer Luckey (@PalmerLuckey) 14 de maig de 2023
"El headset d'Apple és molt bo."
Falta molt poc per veure com Apple presenta les seves ulleres de realitat augmentada i realitat virtual. Serà a la WWDC23 i des d'iPadízate serem aquí per explicar-t'ho. Realitzarem una àmplia cobertura de l'esdeveniment perquè no et perdis ni un detall. T'esperem el dia 5 de juny!