Durant anys Apple no ha ofert pantalles externes per als seus Mac, i fins a cert punt tenia sentit ja que només el Mac mini i el Mac Pro les necessiten. Però això ha canviat i ara mateix Apple té dues pantalles en el seu catàleg de productes: el Studio Display i el Pro Display XDR. I aviat tindrem més opcions.

Sembla que s'esperen més novetats a les pantalles d'Apple segons ha informat Mark Gurman a la seva newsletter Power On. Segons descriu un dels periodistes que millor coneix els plans d'Apple, la companyia està treballant en una nova opció de pantalla externa per als Mac que podria funcionar com una pantalla per a la nostra llar intel·ligent quan no l'estem usant.

Una nova pantalla més intel·ligent

La idea ens recorda una mica a una de les noves funcions de iOS 17. La nova actualització de programari de l'iPhone compta amb un nou mode anomenat En repòs, que permet que l'iPhone es converteixi en una pantalla intel·ligent quan l'estem carregat i el posem en posició horitzontal.

StandBy a iOS 17

Aquesta funció d'iOS 17 és genial i aquest accessori és imprescindible

Aquesta funció permet veure records en forma de fotos, l'hora, el calendari, la música i algunes altres funcions. I és precisament aquesta mateixa funció la que podria arribar a aquesta nova pantalla en la qual Apple està treballant. Tot i que no sembla que hagi de ser una cosa que vegem aviat, potser al llarg de 2024.

Seria interessant poder veure aquest tipus d'informació en una pantalla que sempre tenim damunt la taula i que moltes vegades no utilitzem. De fet, seria una funció molt interessant també en un iMac. Gurman indica que aquesta pantalla tindrà el xip d'un iPhone, tot i que això no és una cosa nova ja que l'Studio Display funciona de la mateixa manera, amb el xip A13 Bionic.

En repòs és una de les novetats d'iOS 17 i segur que anirà millorant i afegint funcions amb el temps. Per exemple, l'opció de poder controlar diferents llums o endolls intel·ligents podria ser una altra funció interessant. Això transformaria el nostre iPhone, iPad o ordinador en un altaveu intel·ligent amb pantalla quan no l'utilitzem.