Si alguna cosa té la tecnologia, és que t'ajuda a desxifrar problemes o evitar alguns disgustos. Tots hem passat per la sensació que comprem alguna cosa en una botiga i després quan arribem a casa No ens queda com pensem!
Amazon, igual com altres marques que dominen el mercat, estan invertint moltíssims diners en innovació i creació. L'últim que està sent tendència, és que tindran uns emprovadors intel·ligents Que no menteixen!
De què van aquests emprovadors?
No hi ha res més incòmode que sentir-se pressionat per un venedor que t'ofereix roba que potser no és de la teva talla, a més, els emprovadors en ocasions no tenen prou il·luminació per dir-te si alguna cosa et queda o no, ja que Amazon ha decidit això.
La companyia té pensat crear una botiga amb emprovadors que et diran si la roba et fa veure ample, flac, gras, etc. Esperem que mai no facin sentir malament algú, tanmateix, el propi emprovador t'ajudarà a seleccionar roba que quedarà al màxim per a tu, evitant les cues|coles i compres molt més felices.
Els Estats Units seran el primer país en provar aquesta botiga
Amazon és un colós tant d'Amèrica com d'Espanya, tanmateix, l'objectiu que s'ha plantejat la companyia a curt termini és la creació d'una botiga que pugui combinar el millor de l'experiència virtual, amb el millor de l'experiència física.
A la ciutat de Los Angeles, obrirà una botiga a finals d'any que indicarà a les persones si la roba se li posa bé o malament. Cada botiga tindrà aquests emprovadors electrònics amb suggeriments. També, trobaràs pantalles tàctils, codis QR i podràs obtenir informació de la botiga partint de l'algoritme del teu perfil.
Amazon Style
Aquesta marca planeja comercialitzar una "Amazon Style" De què va això? senzill, que totes les botigues de moda compten amb jardins verticals, neons d'ornament, productes de moda, penjadors i maniquins que facin una sensació de lleugeresa.
Per evitar les aglomeracions de gent, podràs obtenir un QR que et dirà quan anar a l'emprovador a mesurar-se la roba, evitant les llargues cues. De fet, aquesta és una tendència que va impulsar també Carrefour en els seus serveis de carns i peixos.
És molt probable que l'Espanya tecnològica que ve sigui molt més còmoda i s'ajusti als teus gustos.