En els últims anys les filtracions sobre les novetats d'Apple s'han tornat cada vegada més precises. Fa uns mesos, Jon Prosser, una de les referències més importants quan es tracta de filtracions sobre Apple, va donar a conèixer en una extensa secció de preguntes al seu compte de Twitter, algunes de les fonts que utilitza per obtenir el tipus d'informació que l'ha fet tan conegut.
En les seves respostes, Prosser va confirmar que les seves fonts provenen d'empleats de les empreses proveïdores, encarregades de la línia de producció de dispositius i empleats interns d'Apple. I almenys, des de la poma mossegada han començat a prendre accions per revertir la sortida d'aquest tipus d'informació.
D'acord amb una sèrie de tuits publicats des del compte de Twitter @LeakerApple, sis empleats de l'equip de desenvolupament dels AirPods han estat acomiadats per Apple, després de la recent filtracions d'imatges dels mateixos.
Apple pren accions contra empleats que comparteixen informació confidencial
Com és d'esperar amb la majoria del que es comparteix a Twitter, la polèmica no ha trigat a crear-se i els usuaris han respost amb comentaris de tota mena, però especialment molts dirigits al compte de Twitter @chocobit, d'on va provenir la publicació de les imatges dels AirPods Studio, que pel que sembla van causar el suposat acomiadament d'aquests membres de l'equip d'Apple.
Fins ara, Apple no ha ofert cap declaració al respecte, però no seria la primera vegada que la companyia, en el seu ple dret, prengui accions similars. El 2017, la vigília del llançament de l'esperat iPhone X, la companyia va acomiadar un dels seus empleats, després que la seva filla compartís públicament imatges del dispositiu, des del campus d'Apple.
