Si hi ha un esdeveniment que marca l'inici de la temporada d'estiu, les escapades a la platja i les quedades amb els amics per gaudir de les tardes llargues, és l'anunci de l'Estrella Damm. Un cop més, i ja en van 17, la campanya “Mediterràniament” dona el tret de sortida a l'estiu. Aquest dimecres, sota el títol “El mateix de sempre”, s'estrena l'anunci d'enguany rodat a Menorca. Es tracta d'una oda als estius de sempre, als moments compartits amb aquells que més estimem, al paisatge, a la cultura i a la gastronomia del Mediterrani. “En definitiva, a tots aquells petits plaers de cada estiu, ja convertits en costum, i que formen part de la nostra manera de viure”, explica Damm.

Els protagonistes

Protagonitzada per les joves promeses del cinema català Quim Àvila, Pol Hermoso, Ariadna Llobet, Blanca Parés i Albert Salazar, la campanya compta també amb la participació de Quim Gutiérrez —qui el 2015 va protagonitzar D’acord, el primer curtmetratge d’Estrella Damm—, Georgina Amorós, i els fundadors de la marca de joieria masculina TwoJeys, Biel Juste i Joan Margarit.

Estrella Damm presenta una nova història d’estiu, fidel a l’estil Mediterràniament. Aquest cop, el relat gira entorn de cinc amics que decideixen retrobar-se per compartir, un any més, les vacances. Tornen als llocs de sempre: la mateixa casa, la mateixa platja, les mateixes excursions… Però és precisament aquesta rutina estimada la que dona sentit al seu estiu. En aquesta repetició hi troben la màgia: els vincles es fan més forts, els records es renoven i l’estiu es converteix en una experiència emocional que transcendeix el calendari.

La banda sonora, que acompanya perfectament aquest esperit, és una versió del tema Another Sunny Day de Belle and Sebastian, interpretada per Josep Montero (Oques Grasses) i Rita Payés, i produïda per Arnau Vallvé. La cançó ja està disponible a plataformes com Spotify, Apple Music, YouTube Music, Amazon Music, Deezer i Tidal.

El projecte, titulat “El mateix de sempre”, és una creació original d’Oriol Villar, responsable del concepte Mediterràniament de la marca. La direcció ha anat a càrrec de Nicolás Méndez, de la productora CANADA, reconegut per haver dirigit videoclips de noms com Rosalía, Travis Scott i Camila Cabello. Amb un estil visual potent i cinematogràfic —com ja va demostrar a Malamente— Méndez reafirma la seva rellevància en l’escena audiovisual global. El nou espot ja es pot veure a YouTube, a les xarxes socials d’Estrella Damm i a www.estrelladamm.com.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!