Els Bombers de la Generalitat han trobat una persona morta pels aiguats a Sant Pere de Riudebitlles. Hi ha una persona més desapareguda, després que el seu cotxe hagi estat arrossegat per l'aigua a causa de les intenses pluges a Sant Quintí de Mediona. Segons ha pogut saber ElNacional.cat, el cos sense vida és el d'un nen de 12 anys i la persona desapareguda és el seu pare, que era qui conduïa el cotxe. El vehicle ha estat localitzat buit i els Bombers estan fent un "desplegament important de recerca", segons han dit en declaracions als mitjans de comunicació.
Els Bombers han fet durant tot el dia més de 400 serveis, 176 dels quals han sigut entre les 19 h i les 22 h. Per això, tot i que les pluges puguin amainar, es demana precaució perquè els rius i rieres poden seguir creixent en les pròximes hores. Un altre dels incidents més destacats s’ha produït a Montserrat, on 27 persones han quedat atrapades a l’estació superior del funicular de Sant Joan. El servei ha quedat interromput en sentit descendent a causa de la presència d’obstacles a la via que impedeixen la circulació del tren. Cinc dotacions dels Bombers han estat mobilitzades per donar suport a Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) en l’evacuació del grup, que es troba en bon estat, i estan intentant obrir el camí amb maquinària pesant per poder-los treure d'allà amb seguretat.
Els xàfecs han deixat més de 100 litres a la zona de Montserrat
Els xàfecs d'aquest diumenge, que han sigut d'intensitat forta o localment torrencial, han escombrat diverses comarques del litoral, el prelitoral i l'interior de Catalunya i han deixat registres d'entre 30 i 40 litres a nombroses poblacions, amb màxims superiors als 100 litres a la zona de Montserrat. Destaquen els 78,8 litres de Castellbell i el Vilar, els 115 litres de Montserrat-Sant Dimes o els 108 litres de Rellinars. Les intensitats de precipitació han estat torrencials, amb 39,9 litres a Montserrat-Sant Dimes en 30 minuts i 44,9 litres en mitja hora a Rellinars.